Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Selvfølgelig (for de fleste) så har utseende noe å si i valg av partner, kjæreste, samboer etc. Og alle ønsker jo å ha en pen partner, men hvis dere treffer på en jente som er, jeg tror vi kaller det mindre pen, men er sjarmerende og flørtende i sin opptreden, ville dere da ha falt for henne allikevel? er det slik at morsomme, sjarmerende jenter med selvironi da blir falt for i kraft av sin utstrålling og sitt vinnende vesen??
m74 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 JEg er ganske sikker på at jeg er helt ærlig når jeg sier at det rent objektive utseende til en jente interesser meg minimalt. Den subjektive oppfattelsen av utseende handler mye om personlighet/væremåte/sjarm. ... men så er jeg en gammel gubbe da
Inx Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Selvfølgelig (for de fleste) så har utseende noe å si i valg av partner, kjæreste, samboer etc. Og alle ønsker jo å ha en pen partner, men hvis dere treffer på en jente som er, jeg tror vi kaller det mindre pen, men er sjarmerende og flørtende i sin opptreden, ville dere da ha falt for henne allikevel? er det slik at morsomme, sjarmerende jenter med selvironi da blir falt for i kraft av sin utstrålling og sitt vinnende vesen?? Ja, helt klart.
Max Motstand Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Akkurat som utseende finner menn også personlighet attraktivt. Så svaret på spørsmålet ditt må bli ja. Dessuten ser heller ikke de fleste menn ut som filmstjerner. Så partnermessig trenger du ikke bekymre deg fordi du ikke har en filmstjernes skjønnhet. Som oftest er problemet at vi selv har høyere forventinger enn vi selv klarer å innfri.
Leifr Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Det har alltid vært totalpakka som har interessert meg. (Derfor har det også alltid tatt meg en stund å falle for noen, siden jeg nødvendigvis har måttet bli litt kjent med personen først.) Misforstå meg rett: Utseendet betyr også en hel del, men oppfatningen av det er subjektiv. Og strengt tatt tror jeg ikke noen av de jentene/damene jeg har vært interessert i i årenes løp ville hatt noen sjanse i en typisk missekonkurranse.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Så betryggende å høre at ikke alle gutter kun går etter utseende da, men at det er det indre spm i bunn og grunn teller allermest:)
Gjest M43 Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Så betryggende å høre at ikke alle gutter kun går etter utseende da, men at det er det indre spm i bunn og grunn teller allermest:) Jeg er en av dem som elsker vakre kvinner. Men det indre teller selvfølgelig også.
Gjest kenneth Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Så betryggende å høre at ikke alle gutter kun går etter utseende da, men at det er det indre spm i bunn og grunn teller allermest:)Trodde du virkelig alle menn kun fokuserte på utseende? Hvis så - blir du virkelig betrygget av at 4 menn svarer at utseendet ikke betyr alt? Ærlig talt, frøken... Fremfor å gruble på forskjeller i overfladiskhet mellom menn og kvinner, kan du ta utgangspunkt i at vi er ganske like (dere). Så til spørsmålet... Jeg har et minstekrav hva utseende angår. Er dama (i mine øyne) stygg som juling, hjelper det lite om hun er aldri så vakker innvendig. Er dama dritpen, har hun fortsatt ikke nubbesjans hvis hun har en stusselig personlighet (eller røyker/snuser). Leifrs svar (som du for øvrig tolker veldig "u-overfladisk") fokuserer på totalpakka. Det er egentlig ganske dekkende for meg og. For min del blir det feil å si at det indre teller mest - på samme måte som det blir feil å si at det ytre teller mest. Livet er ikke enkelt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå