OppNed Skrevet 20. juli 2003 #21 Del Skrevet 20. juli 2003 Fy flate, så godt det er å slippe unna dette sjekkekavet! Seriøst altså. Det ser altså så innihampen kjipt ut, å surre rundt på by'n på desperat leting etter noen å ha sex med. Skjønner jo at dette er måten for mange å gjøre det på, men fy søren, for et sabla lotteri :o Ja, tror enkelte menn blir så desperate når det nærmer seg stengetid at de bare slipper alle hemninger og kan finne på å spørre rett ut. Skjære gjennom alle lag av dillogdall og gå rett på sak, slik som du sier. Men...du har vel ikke opplevd at samtlige menn på et slikt sted har stått i kø for å spørre deg om dette, har du vel? Ergo, så dreier det seg om enkelte. Enkelt svar. Det er noe med eimen på div utesteder som bare er totalt bisarr. Tung røyk, stinn alko-ånde, testosteron i tjukke lag, flørtende blikk, sultne blikk, desperate blikk, desperate fremstøt. Som nevnt over, så blir det vel en annen debatt om slik sex er bedre enn null sex. Og det er klart man kan være kjempe"heldig" å treffe noen som man liker så godt at det fortsetter etterpå også. Men stort sett, over en lav sko, så dreier det seg vel som regel om hit and run. Har snakket med enkelte gutter og menn om dette; hva i himmelens navn ser de etter når de evt har nådd dette desperate punktet. Svarene har ofte vært at de ser etter ei dame som ser utfordrende npk ut i klesstil og "look" til at det gir et inntrykk av at hun er ute på sjekker'n, rett og slett. Tåpelig, ikke sant? Helt beyond, men slik er det visstnok. Husker en av dem sa at hadde han hatt valget mellom en nydelig dame i straighte klær og Tanya Ha**** (vet vi ikke skal bruke navn, men hun ville vel tatt dette som et kompliment vil jeg tro) i et slikt humør, så ville han gått for sistnevnte. Fordi hun "ser" vulgær nok ut. Fordi klær og appearance ser "sex" ut. Og fordi dette dreiede seg kun om akkurat det. Sex altså. Ble helt fælen når jeg hørte dette, men om han ikke representerte alle menn på sjekker'n, så vil jeg vel tro at han talte for endel holdninger. Overfladiske greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #22 Del Skrevet 20. juli 2003 Har snakket med enkelte gutter og menn om dette; hva i himmelens navn ser de etter når de evt har nådd dette desperate punktet. Svarene har ofte vært at de ser etter ei dame som ser utfordrende npk ut i klesstil og "look" til at det gir et inntrykk av at hun er ute på sjekker'n, rett og slett. Tåpelig, ikke sant? Helt beyond, men slik er det visstnok. Husker en av dem sa at hadde han hatt valget mellom en nydelig dame i straighte klær og Tanya Ha**** (vet vi ikke skal bruke navn, men hun ville vel tatt dette som et kompliment vil jeg tro) i et slikt humør, så ville han gått for sistnevnte. Fordi hun "ser" vulgær nok ut. Fordi klær og appearance ser "sex" ut. Og fordi dette dreiede seg kun om akkurat det. Sex altså. Mye interessant du skriver; Maiken. Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har vært på "sjekker'n. Jeg har aldri som mine venninner bevisst gått inn for å finne meg en mann..Tror jeg er altfor kjedelig også, ikke noe fjas med meg. Ser sikkert pottesur ut også... Dessuten har jeg sluttet å kle meg utfordende; men får mere napp nå som jeg går i dress og uten å vise for mye bar hud. Jeg er ikke så slank lenger heller..men som sagt jeg skiller jo mellom de som er totalt desperate og de som gir meg "noe"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 20. juli 2003 #23 Del Skrevet 20. juli 2003 Får jo arrestere noen over her ..... ingen automatikk i at single sjekker på byen OG at de ikke single IKKE sjekker ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #24 Del Skrevet 21. juli 2003 Selv pleier jeg stort sett å forbarme meg over dem som allerede ligger under bordet og halvsover. Da slipper jeg å betale for drinker også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2003 #25 Del Skrevet 21. juli 2003 Noen ganger tror jeg de tar hva som helst bare for å seg et knull. Du kan se det like før stengetid enkelte steder. Får de nei ett sted, så går de bare videre til neste. Litt patetisk bare, og ikke veldig flatterende for nummer tre, fire og syv som blir spurt sikkert. Nei, jeg for min del er i hvert fall ferdig med de derre ons, de er bare ikke verdt det. Da går jeg faktisk heller uten... Faktisk så har jeg kommet så langt at jeg ikke skjønner hvorfor man skal ha sex med noen man ikke kjenner, bare for å få en orgasme liksom. Herregud, gå på do, dra den av - og vips så er trangen over.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 21. juli 2003 #26 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg skjønner egentlig ikke denne skepsisen mot å finne seg en partner ute på by'n. Det er vel noe med at når ølbrillene tas på, så detter kvalitetskontrollen av lasset? Våkne neste morra å finne deg selv tett omslynget BB-Thor ? Nå begynte jeg å tenke på Ikea-reklamen, grøss, tenk om.. Du skjønner tegninga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 21. juli 2003 #27 Del Skrevet 21. juli 2003 Menn er kritiske frem til 23:00 - etter det tar de hva som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #28 Del Skrevet 22. juli 2003 Det er vel noe med at når ølbrillene tas på, så detter kvalitetskontrollen av lasset? Våkne neste morra å finne deg selv tett omslynget BB-Thor ? Nå begynte jeg å tenke på Ikea-reklamen, grøss, tenk om.. Du skjønner tegninga? Man må ikke drikke seg dritings og det går an å avtale noe senere enn noe førstkommende natt, ikke sant? Man kan jo vente litt med ons'en da..ja, for ons kan det jo bli om man har kjent hverandre lenge også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M22 Skrevet 22. juli 2003 #29 Del Skrevet 22. juli 2003 Som det har vært nevnt før her; menn er forskjellige. Noen er drar sikkert på byen med det mål å få seg noe kjøtt på knaggen og er mer eller mindre likegyldig til utseende og personlighet hos "offeret". Andre er mer kresne. Selv har jeg aldri hatt et ONS eller følt for å ha det. Tror heller ingen av vennene mine har den "har personen en vagina er vedkommende ønskelig som sexpartner" menaliteten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plings Skrevet 24. juli 2003 #30 Del Skrevet 24. juli 2003 Etter lang tids lurking tenkte jeg at jeg skulle registrere meg, og jeg kan vel like godt bidra med litt. Og for å ha sagt det, så er jeg mann og godt ferdig med tenårene Uansett, jeg synes det blir en noe unyansert fremstilling av det å gå på byen her. Ikke alle drikker seg sanseløst drita, og klarer faktisk å bedømme damer, selv med tynne "ølbriller". Det er faktisk mulig å møte veldig koselige og fine folk på byen. Jeg har selv opplevd det. Det går best når man ikke er særlig full, og man finner noen som ikke er full også. Så er det de gangene man drar på byen og er skikkelig full. Da er det klart at det kan skje mye rart. Men så er det ofte kamerater som kan advare en Og når det gjelder ONS, så er det da ingenting galt i det hvis man har glede av det. Kanskje er det noen som har vært i lange forhold og ønsker å "leve livet". Kanskje er det noen som ikke er modne for forhold, og som bare vil ha sex. Kanskje er det noen som prøver på en litt feil måte å få til noe varig... Personlig pleier jeg aldri å gå inn for å "sjekke" damer. Hvis det skjer, så skjer det. Som regel er det tilfeldigheter som gjør at man kommer i prat med ei søt jente. Og så kan ting utvikle seg. Blir man ekstra desperat når det nærmer seg stengetid og bare de mindre pene damene er igjen? Jeg blir ikke det. Hvis ikke det skjer noe, så skjer det ikke noe. Jeg gidder da ikke å kaste bort tiden min på kvinnfolk jeg ikke er tiltrukket av i utgangspunktet, selv om det er sent og det ikke har skjedd noe "spennende". Det er sikkert noen som blir desperate, men har de glede av det, så gjør det vel ikke noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #31 Del Skrevet 24. juli 2003 Nå skal det sies at jeg aldri har hatt halmhopping på korttidsbasis, men OM jeg hadde hatt behov for det, ville jeg sortert vekk alle hespetreene, alle blonde, alle de vulgære, alle de fulle og alle de som det ikke gikk an å snakk med. Og så hadde jeg gått hjem og lagt meg. Alene. Byen er liksom ikke det stedet jeg ville ha funnet en partner... Ikke er jeg full, ikke er jeg vulgær, ikke er jeg et hespetre ikke er jeg blond, så da må jeg inn i kategorien alle de som ikke går an å snakke med ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå