Gå til innhold

Tar en mann hva som helst?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på hva en mann ser etter når han vil ha sex; dvs. ons..

Møter liksom så mange som bare går rett på sak, gidder jo ikke engang å spandere en drink før de spør om vi skal gå hjem :roll: Ser jeg ekstra billig ut eller desperat ut :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

JA, vi knuller nesten hva som helst hvor som helst.

Hvorfor skal han spandere på deg, har du ikke egne penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Spørsmålet er vel heller; hva er det som får en mann til å tro at jeg blir med han sånn uten videre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller helt korrekt burde jenter tenke, hva er det som får kvinner til å tro at dem er værdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Seriøsiteten her inne bare øker og øker..... :roll:

Hva mener du med det? Det er ikke alle som har funnet sin drømmeprins ennå. Har vi ikke lov til å spørre hvordan vi skal tolke slike meldinger fra menn? Tenk om jeg var ei "gammel jomfru" som aldri hadde vært ute på livet, eller som hele livet hadde fått høre hvor jævla stygg jeg var?? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt enig ang.det å spandere drinker.

Drikken din kan du vel betale selv? :o

Hørtes ut til at sex med fremmede var greit,bare du fikk noen drammer først! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen ganger virker dette som et fjortissforum ja...poenget var vel ikke at jeg skulle drikke først, men at jeg ville bli LITT bedre kjent først? Så DET er unormalt..eller er dere kanskje litt misunnelige??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan vel bli kjent uten at han skal være nødt til å spandere drinker på deg?

Uansett,jeg vet ikke hvordan dette funker lenger.

Lenge siden jeg var fri og frank.

-Og nei,jeg er IKKE misunnelig!

Jeg er glad den tiden i livet mitt er over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dere kan vel bli kjent uten at han skal være nødt til å spandere drinker på deg?..

Nå ler jeg meg ihjel :hoho:

Skrev jeg ikke at poenget var å bli litt bedre kjent da..Da mente jeg ikke at jeg måtte ha en drink først, men hva med å f.eks få meg til å føle meg litt spesiell - utvalgt- FØR vi hoppet til køys...Hadde ihvertfall vært lettere å få meg til sengs da(dette var en spøk!!).

Nei, egentlig burde jeg vel bli smigret bare en mann så til mine kanter...om de bare ikke hadde siklet så mye.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at jeg aldri har hatt halmhopping på korttidsbasis, men OM jeg hadde hatt behov for det, ville jeg sortert vekk alle hespetreene, alle blonde, alle de vulgære, alle de fulle og alle de som det ikke gikk an å snakk med. Og så hadde jeg gått hjem og lagt meg. Alene.

Byen er liksom ikke det stedet jeg ville ha funnet en partner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er jo ikke trist i det hele tatt. Jeg kan jo nyte en bytur for en bytur, og ikke tenke på det som et kjøttmarked. Ganske deilig egentlig. Dessuten har jeg jo sambo, så jeg har det sannsynligvis bedre enn de som på død og liv må forplante seg med promille i blodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok slik at samme hvor mye mennesket streber etter å "fjerne seg" fra dyreriket så vil alltid en del av oss tilhøre det. Og da er det jo engang slik at hannen er mer troenede til å ta hva som helst så fort som mulig enn hva hunnen er. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mener du at du ville hatt vanskeligheter med å finne noen der, eller at tilbudet ville være for dårlig?

Jeg skjønner egentlig ikke denne skepsisen mot å finne seg en partner ute på by'n. Jeg ser like mange forskjellige typer av både han-/hunkjønn ute på by,n som ellers i samfunnet. Slike negative kommentarer har jeg bare hørt fra folk som omtrent aldri har vært ute på by'n.. og slike fordømmende mannfolk er ikke noe særlig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Jeg lurer på hva en mann ser etter når han vil ha sex; dvs. ons..

Møter liksom så mange som bare går rett på sak, gidder jo ikke engang å spandere en drink før de spør om vi skal gå hjem :roll: Ser jeg ekstra billig ut eller desperat ut :o

Vet ikke hvordan du ser ut jeg, men mennesker er forskjellige. Hadde du blitt med noen hjem hvis du ble spandert på da? Det sier i såfall ganske mye om deg......For min del tenner jeg ikke på hva som helst. Spesielt ikke på overstadige berusede jenter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå skal det sies at jeg aldri har hatt halmhopping på korttidsbasis, men OM jeg hadde hatt behov for det, ville jeg sortert vekk alle hespetreene, alle blonde, alle de vulgære, alle de fulle og alle de som det ikke gikk an å snakk med. Og så hadde jeg gått hjem og lagt meg. Alene.

Ja dette kan du jo uttale deg skråsikkert om siden du aldri har vært i den situasjonen?? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan du ser ut jeg, men mennesker er forskjellige. Hadde du blitt med noen hjem hvis du ble spandert på da? Det sier i såfall ganske mye om deg......For min del tenner jeg ikke på hva som helst. Spesielt ikke på overstadige berusede jenter.

Det har vel litt å gjøre med at man kanskje burde veksle 2-3 ord får man går hjem og boller .... kanskje??? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho:..

Jeg kunne godt ha blitt med en mann hjem første kvelden om vi først hadde hatt god kontakt...Så spørs det jo hvordan denne gode kontakten hadde oppstått da.. :wink:

Mine ons har da også ofte endt med lange forhold.

Jeg går ofte ut på by,n uten å drikke...!

Møter forresten også ofte slike bitre mannfolk som vet de ikke har sjans hos damene og som bare sitter der og klager...Slike jenter finnes vel og.

Skjønner ikke hvorfor de gidder å gå ut.. :roll:

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du ville hatt vanskeligheter med å finne noen der, eller at tilbudet ville være for dårlig?

Jeg skjønner egentlig ikke denne skepsisen mot å finne seg en partner ute på by'n. Jeg ser like mange forskjellige typer av både han-/hunkjønn ute på by,n som ellers i samfunnet. Slike negative kommentarer har jeg bare hørt fra folk som omtrent aldri har vært ute på by'n.. og slike fordømmende mannfolk er ikke noe særlig da...

Hehe... Klokka 4 om natta blir man litt uklar. Får prøve å nyansere litt.

Altså: Å si at jeg sannsynligvis aldri ville plukket opp en ukjent dame på byen med sex som eneste formål, er nok ingen overdrivelse. Kall meg gjerne en tøffel, men jeg er faktisk ute etter den tryggheten man får av å ha et ordentlig forhold framfor å finne ei bare for å ha sex med henne. Dette gjelder forsåvidt uansett, men jeg er særlig skeptisk når alkohol er inne i bildet. Jeg har selv vært svært mye på byen, og jobber også en gang i blant i en bar, så jeg har sett hvor mye rart mennesker gjør i fylla.

Det er sant som du sier at det iallefall nesten er like mange typer mennesker som går på byen som det er typer mennesker ellers i landet, og dersom jeg traff en dame her med vett i toppen, humor og alle de andre kriteriene jeg setter for ei dame, hadde det selvfølgelig ikke vært utelukket å treffe henne mer, snarere tvert imot. Men jeg hadde ikke snakket med henne med sex som utgangspunkt! Jeg skal over hodet ikke være så skinnhellig å si at jeg ikke ville ha hatt sex med ei dame jeg møtte på byen samme kveld hvis dette var ei dame jeg falt for, men diskusjonens utgangspunkt var hva menn så etter om de kun var ute etter «Kjøtt på kølla». Og det er jo ikke derfor jeg går på byen.

Ja dette kan du jo uttale deg skråsikkert om siden du aldri har vært i den situasjonen?? :kul:

Hehe... godt poeng. Det var en god porsjon overdrivelse for å understreke på min sære måta at ONS ikke er det jeg er ute etter. Tenkte jeg like gjerne kunne lage et provoserende innlegg når jeg først var igang. Innlegget er jo strengt tatt på kanten av diskusjonen og hadde ikke trengt å være med, men jeg syntes det var viktig å understreke at ikke alle menn kun ser en ONS-sexpartner i hver kvinne på byen. Er ikke det litt betryggende da?

Uten å ha dekning for det, vil jeg vel våge å påstå at fast sex må ha høyere kvalitet enn tilfeldig sex siden man ved fast sex lærer hverandre å kjenne, men vi kan jo selvfølgelig diskutere spørsmålet om tilfeldig sex er bedre enn ingen sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...