Gå til innhold

Bh i stor størrelse.. hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kate_*
Skrevet

Hei

Jeg har et problem som jeg sikkert ikke er alene om. Jeg har store naturlige pupper. (75 G.) Problemet mitt er at jeg ikke klare og finne bh er i den størrelsen. Er avog til heldig og finner på triumph.. Har noen noen tips? noen bra plasser på nettet jeg kan kjøpe fra?

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Papirkurven
Skrevet

Har du mulighet til å sende meg en pm, så kan jeg gi deg akkurat det du trenger!

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg, og har bare en ting å si: Butikken LaLina som ligger på St. Hanshaugen i Oslo er GULL!

Man kan også bestille undertøy på Bravissimo.com (veldig seriøs og ordentlig), eller besøke deres butikker i England, om man er der.

Skrevet (endret)

brastop.com

Endret av Corrazy
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker 70G og handler på Change på Oslo city:) De har vel størrelser helt opp til J-cup.

Gjest Gjest
Skrevet

www.figleaves.com

jeg er 65F og kjøper stortsett alt undertøy der, og de har ofte veldig gode tilbud!

Gjest Gjest_Kate_*
Skrevet

Takker for gode tips. Fant mye fint på brastop og figlevaes. Har lest litt og funnet ut at neste gang jeg er i Oslo så må jeg ta turen til Lalina..

Skrevet

jeg fikk tak i min størrelse (65 f) på change :) der hadde de størrelsen i alle utgaver og farger. veldig fornøyd :)

vet også at la senza (skrives det sånn) har den størrelsen + oppover.

Skrevet

Hm...

Kanskje jeg må besøke Change igjen og se om ting har endra seg. Jeg har litt dårlig erfaring med dem i forhold til LaLina og Bravissimo. Synes det er veldig dårlig hold i dem. Jeg bruker 65J. Har på meg en fra Change nå, men lengter alltid inn i LaLina-BH'ene mine når jeg har tatt på en fra Change, så også i kveld...

Ellers var det mange spennende tips her!

Takker, selv om jeg ikke var trådstarter:)

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Change har veldig gode bher, tror de har helt opp til 100 J :) Så har de godt utvalg i motevarer også.. damen i kassa sa til meg at det skulle komme mange flotte farger til de med store bryster, til høsten. Jeg gleder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...