Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har klar kjøreplanen som kan vise meg den?Vi begynner middagen klokken 1630,blir rundt 80stk.Er veldig usikker på når kaffe og kaker skal være + hvor lenge etter kaffen er det vanlig at bryllupsvalsen begynner?Har dere nattmaten seint?Synes dette var sikkelig vanskelig jeg :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lettere å svare hvis du forteller litt mer. Hvor mange retter og serveringer? Og hvor mange servitører? Eller koldtbord?

Skal dere ha alle talene, og eventuelle sanger under middagen, eller tar dere noen til kaffen?

Skrevet

Trodde det var vanlig med bryllupsvals/dans før kaffe og kaker? Det hadde vi, og det har det vært i alle bryllup jeg har vært.

Skrevet (endret)

Vi hadde middag ca kl 18.00 (vielsen var klokka 15.00, så var det foto etterpå det) og vi var ikke ferdige med mat + dessert før ca 22.30... kakebord ca kl tolv.. vi hadde brude valsen rundt 23... Ting tar TID! og vi hadde ikke spesielt mange taler heller...og koldtbord med to "serveringer". Nattmaten ble aldri noe av pga tiden gikk så fort..

Vi var 70 gjester..

Endret av thumbalina
Gjest Gjest
Skrevet

Dette kan du spørre dem dere leier lokaler av hvis dere leier lokaler. De har full peil på sånt. Hvis ikke er det vel toastmasteren sitt ansvar, dette her?

Skrevet
Vi hadde middag ca kl 18.00 (vielsen var klokka 15.00, så var det foto etterpå det) og vi var ikke ferdige med mat + dessert før ca 22.30... kakebord ca kl tolv.. vi hadde brude valsen rundt 23... Ting tar TID! og vi hadde ikke spesielt mange taler heller...og koldtbord med to "serveringer". Nattmaten ble aldri noe av pga tiden gikk så fort..

Vi var 70 gjester..

Vi hadde vielse 14, fotografering etterpå, middag klokken 18, og var ikke ferdig før 21-tiden. Og var bare 30 stykker, med til sammen 7 taler. Jeg trodde vi hadde et hav av tid, men jammen var det deilig å ha god tid.

Skrevet (endret)

Vi har tenkt kjørplanen omtrent sånn her; kj_replan2.doc

Klokkeslettene er jeg litt usikker på. Syns det er veldig vanskelig jeg også... Vi blir ca 60 gjester. Det kommer kaffegjester og tenker derfor å vente med noen av talene til kaffen. Både for å inkludere de nye gjestene samt å spare inn tid.

Endret av samie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...