PUSI Skrevet 19. april 2002 #1 Del Skrevet 19. april 2002 Hei!12Jeg har fattet interesse for Bachs blomstermedisin og lurer derfor på om noen her inne har noen erfaringer/ historier (positive/negative) å dele med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. april 2002 #2 Del Skrevet 19. april 2002 Hei, Pusi! Du hadde postet innlegget ditt to ganger, slettet det ene jeg. Men du - hva er Bachs Blomstermedisin? Hva skal dette hjelpe mot? Ble nysgjerrig jeg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 19. april 2002 #3 Del Skrevet 19. april 2002 Har lest en artikkel om Bachs blomstermedisin i april utgaven av Shape Up, løp og kjøp... Det virker ganske interesant spørr du meg og så er det billig ca 100 kr for en flaske som varer og varer.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. april 2002 #4 Del Skrevet 19. april 2002 Men hva ER det?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PUSI Skrevet 19. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 19. april 2002 Takk for hjelp med sletting! (det er ikke første gang - hva gjør jeg feil?)1212Bachs blomstermed. brukes til behandling av psykiske plager, du har forskjellige typer alt etter hva som er "feil" - minner om homopati. Man kan få hjelp med eks. mareritt, dårlig selvtillit, tristhet, hissighet, depresjon, angst, beskjedenhet, bitterhet, tomhet, eksamensskrekk, sjokk osv.12Selv har jeg stor tiltro til det naturen kan gi oss og syntes dette var interresant. Kanskje kan noen unngå å starte med antidepresive legemiddler om de kan få annen hjelp. 1212Klem fra PUSI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. april 2002 #6 Del Skrevet 19. april 2002 Du trykker på send to ganger. Men hvis du gjør det igjen, kan du også slette selv. Bare gå inn på "edit" i innlegget dit, og kryss for slett dette innlegget. Takk for svar om produktet. Er enig med deg i at naturen har leget seg selv og dens innbyggere i årtusener og har mye å komme med...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa Skrevet 20. april 2002 #7 Del Skrevet 20. april 2002 Har hørt om rescue remediet (skrives det sånn???) Det har jeg vurdert å prøve selv.. Det finnes svar i naturen, mend et er om å gjøre å finne ut hva akkurat du mangler... Men bach er jo en veldig "sikker" måte å gjøre det på.. Hvilke plager er det du vil fjerne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida Skrevet 21. april 2002 #8 Del Skrevet 21. april 2002 Man kaller det ofte homeøpati for sjelen! Det lages på en litt annen måte enn homeøpatiske midler, man tar feks en blomst og legger den i rent kildevann og lar det stå i solen. Bach opererte med en teori om at alle mennesketyper har sitt potensiale som kommer til uttrykk i sammensetning av egenskaper. Og disse typene fant han igjen i naturen blant blomster og trær. Vi har alle muligheten til å bli praktfulle mennesker på hver vår måte. Men på samme måte har vi alle potensiale til negative, smertefulle egenskaper avhengig av hvilken type vi er. Bachmidlene kan styrke sjelen og hjelpe oss til å bli det beste vi kan være, det finnes både typemidler og tilstandsmidler. Har jeg lest. Jeg er også veldig interessert i å prøve bach, men jeg vet ikke helt hvordan. Finnes det bachterapeuter? Det er aldri noen god idé å stille diagnose på seg selv, nemlig..! Noen som vet? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. april 2002 #9 Del Skrevet 21. april 2002 bachs blomstermedisiner er utviklet nettop for at det skal være lett å diagnostisere og behandle seg selv! det er forøvrig umulig å forgifte eller overdosere seg selv med dem, så om du 'bommer' er det helt ufarlig. forøvrig aner jeg ikke om de virker eller om effekten er placebo, men jeg velger å tro de har noe for seg for det. det finnes flere steder på nettet der du kan finne mer info, hvis noen er interessert, kan jeg godt lete opp noen adresser, men jeg har ikke tid nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #10 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg vet om mange som har brukt Bachs blomstermedisin med hell, og søsteren min har brukt det på sine barn når de har vært urolige for noe, eller hatt mange våkennetter, og de har alltid falt til ro igjen og blitt harmoniske barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå