Gjest -TS- Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 ...så har det jeg frykta skulle skje skjedd... jeg har alltid vært sånn at jeg mister interessen dersom noen er åpenlyst interessert, mens jeg vil ha det jeg ikke kan få.. datet en fyr et par mnd i høst, men timingen var dårlig da jeg nettopp hadde brutt med en annen, klarte rett og slett ikke åpne meg og få følelser for han, selvom jeg så at han var en super fyr som jeg passet godt sammen med. Tror han var ganske interessert, tok mye kontakt, men var nok vanskelig for han å si det når det ikke var full klaff for min del. bestemte oss for å være bare venner før jul, men tullet det til i et par mnd etter jul, sov litt hos hverandre, både på hans og mitt initiativ. etterhvert begynte jeg å følelser for han. men vi så mindre og mindre til hverandre. brukte 2 mnd på å bli helt sikker på at det ikke bare var at jeg var sjalu eller savnet oppmerksomheten. til slutt måtte jeg bare si det til han og han ble forholdsvis forbanna, sa det var for sent. hadde visst styra med ei i en mnd eller no, men han sier selv at det ikke er noe seriøst..(det skal sies at vi hadde sex en gang i denne perioden på hans initiativ).. etter en uke prata jeg med han igjen for at han sku skjønne at jeg virkelig mente det, og da sa han han ikke ville svare på det da pga det var på fylla, men at han skulle tenke på det og at han var glad i meg... nå bare lurer jeg på.... hvor lang tid skal jeg gi han? jeg har jo gitt meg selv 2 mnd å tenke på, så han har rett til å ta seg litt tid. men jeg blir så usikker og er så fryktelig utålmodig, hjertet mitt sprenges...
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 He he, han har funnet ei bedre berte enn deg, du er historie for ham....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå