Gå til innhold

Hunden til Luksusfellen-Torbjørn (dagens episode)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_elle melle_*
Skrevet

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror det er en husky. Nydelig:)

Gjest Gjest
Skrevet

Den var fryktelig fin, ja! Synes det ser ut som en Alaskan Malamute jeg da, men jeg kan jo ta feil.

Gjest Gjest
Skrevet

Fin hund men fy faen for en idiot av et mannfolk! Ville ikke nærmet meg han i romdrakt engang, i frykt for å bli smittet av dumskap...

Gjest Wacmoc
Skrevet

Er en Alaskan Malamute om jeg ikke tar helt feil :)

Helt nydelig.

Og fikk sjokk da banken hadde foreslått at han skulle selge bikkja. For det første er en hund et familiemedlem, ikke en ting, og for det andre, det finnes grenser for hvor mye man får for en flere år gammel hund. Herlighet

Skrevet
Og fikk sjokk da banken hadde foreslått at han skulle selge bikkja. For det første er en hund et familiemedlem, ikke en ting, og for det andre, det finnes grenser for hvor mye man får for en flere år gammel hund. Herlighet

Helt enig. Det var en familie i forrige sesong som hadde to hunder. De ble også anbefalt å selge eller levere tilbake hundene til oppdretter. Kun for å spare utgifter til mat og sånn. Det er helt forkastelig!

Gjest antigartner
Skrevet
Helt enig. Det var en familie i forrige sesong som hadde to hunder. De ble også anbefalt å selge eller levere tilbake hundene til oppdretter. Kun for å spare utgifter til mat og sånn. Det er helt forkastelig!

Ikke sant! De ville neppe foreslått at folk skulle levert ungene sine til barnevernet (eller annonsert dem på finn) fordi de medfører utgifter til forsikringer, mat og legebesøk.

Skrevet

Så vidt meg bekjent har Alaskan Malamute brune øyne. Denne hadde ett brunt og ett blått, og kan derfor neppe ha vært renraset Malamute.

Jeg vil derfor tippe at det dreier seg om en husky av noe slag.

:vetikke:

Gjest Gjest
Skrevet
Så vidt meg bekjent har Alaskan Malamute brune øyne. Denne hadde ett brunt og ett blått, og kan derfor neppe ha vært renraset Malamute.

Jeg vil derfor tippe at det dreier seg om en husky av noe slag.

:vetikke:

Synes den så litt stor og kraftig ut til å være husky... Det kan jo også være at denne hunden faktisk er en blanding.

Håper noen som er helt sikre kan komme inn i denne tråden snart, kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på hvilken rase det er. :ler:

Skrevet
Synes den så litt stor og kraftig ut til å være husky... Det kan jo også være at denne hunden faktisk er en blanding.

Håper noen som er helt sikre kan komme inn i denne tråden snart, kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på hvilken rase det er. :ler:

Jeg er også nysgjerrig :ler:

Enig med deg i at den så for kraftig ut til å være husky egentlig. Men det kan jo hende at det bare er jeg som tar feil. Kanskje det finnes noen Malamuter der ute med blå øyne :vetikke:

Gjest Gjest
Skrevet

På linken over står dette om Malamute:

Diskvalifiserende feil:

- Blå øyne

- Aggresivitet

Jeg tolker dette som at det finnes Malamuter med blå øyne, så jeg holder fast på at hunden er en Malamute. :ler:

Skrevet
På linken over står dette om Malamute:

Diskvalifiserende feil:

- Blå øyne

- Aggresivitet

Jeg tolker dette som at det finnes Malamuter med blå øyne, så jeg holder fast på at hunden er en Malamute. :ler:

Men en feilproduksjon :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...