Achmed Skrevet 20. juli 2003 #21 Del Skrevet 20. juli 2003 Maiken: Du glemte peppersprayen, håndjernene, massiv sminkeveske, samt kniv for å skjære vekk peniser som er store eller små nok til å sette i album. Dessuten, hvor stor kan en veske være før den er en bag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Skrevet 20. juli 2003 #22 Del Skrevet 20. juli 2003 samt kniv for å skjære vekk peniser som er store eller små nok til å sette i album. :o Du milde :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Skrevet 20. juli 2003 #23 Del Skrevet 20. juli 2003 en som var 25 cm Hvor måler du da? På utsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 20. juli 2003 #24 Del Skrevet 20. juli 2003 Tror jeg vil tipse damene om den såkalte stridsvesten som brukes i Forsvaret. Den har masse lomme og hemper hvor linjaler, skyvelær (det er et teknisk måleinstrument), pepperspray, sminke, kniv, gaffel og flaskeåpner kan medbringes på en enkel måte. Slik sparer man ryggen; vesken begynner jo nødvendigvis å bli litt tung etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #25 Del Skrevet 21. juli 2003 Akk ja. Jeg slår i bordet med mine 13,5 på en god dag. Er det rart jeg ikke er noen hit hos damene? Etter at jeg sluttet å banke den i bordet steg populariteten min hos damene betydelig. Kanskje du bør prøve det samme..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. juli 2003 #26 Del Skrevet 21. juli 2003 Må visst være noe seriøst galt m meg også.....Vet ikke hva som er normal lengde, har eg aldri tenkt tanken før alle dere byner å mase her inne om størrelser og mål..... Men nå er nok jeg mer den typen som liker at den fungerer som den skal og at resten av mannen tiltaler meg og at kjemien mellom oss er der...Ser liksom ikke helt for meg meg selv rasende rundt m målebånd og påfølgende stormkurtise av han m den største, uansett om resten av fyren ser ut som et rottereir..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2003 #27 Del Skrevet 21. juli 2003 Det som interesserer meg aller minst når jeg er kåt og klar er hvor mange centimeter han har... bare den er pen og ikke er tydelig bitte bitte liten liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 21. juli 2003 #28 Del Skrevet 21. juli 2003 bare den er pen og ikke er tydelig bitte bitte liten liksom.... Hva er en pen penis? En pen-is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 21. juli 2003 #29 Del Skrevet 21. juli 2003 En pen is? Tjah...si det. Who cares hvordan den ser ut! Ingen ser da like ut. Medmindre den er firkantet eller noe, mener jeg. Eller ser ut som en...edderkopp! Mer interressant er: hva er en stygg-is??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 21. juli 2003 #30 Del Skrevet 21. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 21. juli 2003 #31 Del Skrevet 21. juli 2003 Måtte reflektere littegrann her... Altså: Stygg er jo et relativt begrep, ikke sant??? Vil derfor anta at enkelte synes dette er en stygg-is: * en feit en (med all respekt, men noen synes jo da at dette er stygt) * en gammel is * en hårete is, som ikke har blitt braziliansk * en altfor tynn is * en is med kjempestor vom midt på, på en måte :o * en tatovert is * en skalpert is er vel heller ikke så pen-is, kanskje * en kjeeempehøy is * en enormt lavvokst is *ikke minst...en smeltet is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 25. juli 2003 #32 Del Skrevet 25. juli 2003 Hmmm... kun forsøkt min egen, så svaret mitt er... den eneste pikken jeg har prøvd er normal.... og den er faktisk til og med målt med målebånd, av meg og andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #33 Del Skrevet 25. juli 2003 Kjæresten min sin er 18cm i omkrets. Lengden er omtrent det samme. Og i tillegg er han veldig flink å bruke den :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En annen gjest Skrevet 26. juli 2003 #34 Del Skrevet 26. juli 2003 Kjæresten min sin er 18cm i omkrets. Lengden er omtrent det samme. Og i tillegg er han veldig flink å bruke den :oops: Jeg gjetter at munnsex er litt vanskelig, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. juli 2003 #35 Del Skrevet 28. juli 2003 Åssen skal jeg vite det???? Jeg måler da ikke :o Den største var den som kjentes størst ut (trøste og bære for et sært spørsmål ) Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onkel brun Skrevet 30. juli 2003 #36 Del Skrevet 30. juli 2003 En tissemann er vel en tissemann...stor eller liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå