Gå til innhold

Hotell ved heathrow flyplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drar til Los Angeles i slutten av juni og er en av mange som har funnet ut at det er kroner å spare ved å fly fra Heathrow. Men tingen er at vi drar relativt tidlig fra England og må da komme med fly fra Norge en dag tidligere og sove på hotell.

Noen som har et hotell å anbefale som ligger i gå-avstand fra flyplassen? Er ikke på jakt etter luksus..

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg drar til Los Angeles i slutten av juni og er en av mange som har funnet ut at det er kroner å spare ved å fly fra Heathrow. Men tingen er at vi drar relativt tidlig fra England og må da komme med fly fra Norge en dag tidligere og sove på hotell.

Noen som har et hotell å anbefale som ligger i gå-avstand fra flyplassen? Er ikke på jakt etter luksus..

Hei!

Jeg anbefaler deg å gå inn på billighotell.no og søke på London. Velg så "London City Airport" øverst i venstre hjørne etter du har søkt. Da kommer alle hotell i nærheten av Heathrow opp. Du kan sortere etter f.eks. pris og avstand fra flyplassen. Der finner du også evalueringer fra tidligere brukere. Lykke til!

Skrevet

Det er masse hoteller i nærheten av flyplassen men ikke i gåavstand. Her er det lagt opp at man skal ta shuttle bussen som heter Hoppa service og som koster rundt 4£ hver vei. Jeg overnattet nettopp på Sheraton Skyline hotell og det var fint det. Søk på Heathrow hotels så for du nok frem en lang liste. Jeg har også overnattet på Park Inn og det var et enkelt og greitt hotell :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...