LitaPia Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Nå har det seg slik at sambo er på jobb, og jeg kjeder meg Har en pakke bleiking stående på badet, vurderer å bleike håret mitt. jeg er i utgangspunktet mørk, men har bleiket det tidligere og har kanskje 1 cm ettervekst. Men synes ikke at siste bleikinga ble lys nok, heller litt gul. Dårlig idè eller god idè? skal sies at jeg ikke har gjort dette før, så tips mottas med takk
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Nå har det seg slik at sambo er på jobb, og jeg kjeder meg Har en pakke bleiking stående på badet, vurderer å bleike håret mitt. jeg er i utgangspunktet mørk, men har bleiket det tidligere og har kanskje 1 cm ettervekst. Men synes ikke at siste bleikinga ble lys nok, heller litt gul. Dårlig idè eller god idè? skal sies at jeg ikke har gjort dette før, så tips mottas med takk Hei! Bare gjør som du vil, men husk å la stoffet sitte lenge nok i til at det oransje forsvinner. Viktig!! Jeg bleket håret mitt hver dag i 6 dager, det gikk kjempefint. Til og med frisøren ble imponert. Hår tåler mer enn man tror. Kos deg!
Store My Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Om du har mørkt hår kan fargen ofte bli oransje eller gult. Da kan det hende du må gjennom nye runder med bleiking. Noen hår tåler det visst bra, som gjests hår over der. Andre hår, som mitt, tåler det ikke særlig bra. Om du lar hårfargen sitte like lenge i røttene som i tuppene blir det sannsynligvis oransje i røttene, og en eller annne blondfarge på resten av håret. Sannsynligvis blir det håret som allerede er bleiket mindre gult..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå