Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Hei, jeg har ei kjæreste som er veldig glad i litt voldelig sex. Hun liker at vi sloss lite og å bli holdt hardt eller bundet når vi puler. Jeg finner dette veldig opphissende, men ikke av grunnene som sikkert mange trur. Jeg tenner altså ikke på tanken om voldtekt men på tanken om at min kjæreste helt klart har veldig "skitne" fantasier. Vi kjører både rollespill og lekevoldtekter ganske ofte. Hun liker veldig at jeg tar henne i håret og drar henne inn på soverommet eller kaster henne på gulvet for å pule henne som jeg vil (egentlig er det som hun vil). Hva har dere for tanker om slikt? Oppriktige meninger er helt i orden... PS! Hun har ikke vært offer for noe missbruk av noe som helst slag
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 min kjæreste liker det samme + litt til. Jeg tenner også på det så det skjer noen ganger i mnd. Kanskje rett før hun skal ha mensen, eller etter at vi har drukket. Vi går så langt at mange av de pripne damene på KG ville ynket seg i vemmelse, fordømmelse og forferdelse....men vi liker å leke og kreativitet har aldri tatt livet av et godt sexliv.
grafenberg Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg tror egentlig de fleste jenter tenner på å bli "voldtatt", det er hvertfall min oppfatining. De jentene jeg har hatt har likt det ganske så røft. Happy hunting!
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 ja, jeg liker det kjempe godt ! kjæresten min syntes det var litt ubehagelig og skulle slå meg i ansiktet og ta "kveletak" på meg å sånn i begynnelsen, men nå er han helt med på det, og virker som han tenner veldig på det(kanskje fordi jeg lager litt ekstra lyder da, fordi jeg syntes det er så opphissende).
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Helt greit det, så lenge begge er fornøyd. Men til han over her - ikke alle damer tenner på dette nei. Jeg hadde syntes det var den ultimate turn-off.
Ethereal Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg syns det viktigste er at begge gjør noe dere er komfortable med. Jeg tenner på røff sex, men ikke så røff som du beskriver. Tanken på at han bruker meg som han vil, og samtidig tilfredsstiller meg uten at jeg har noe jeg skulle ha sagt, er veldig tennende. Lugging, slåing osv. er jeg derimot ingen stor fan av.
felgen Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Jeg syns det er kjempesexy jeg ! Kan være spennende å miste litt kontrollen, bare måtte føye seg.. Så lenge begge to er med på det ser jeg ikke at det skal være noe galt i å leke seg på både den ene og den andre måten i senga..
Gjest Papirkurven Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg tror egentlig de fleste jenter tenner på å bli "voldtatt", det er hvertfall min oppfatining. De jentene jeg har hatt har likt det ganske så røft. Happy hunting! Bra det står i "". Tror mange jenter (ikke nødvendigvis "de fleste") synes det er spennende å bli tatt hardt når det er kontrollerte rammer rundt det, når man vet at det er mulig å stoppe og at man kjenner personen som "holder på". Det betyr derimot IKKE at vi alle drømmer om at skumle fremmede menn skal ta oss i et smug når som helst. Men joda, jeg tenner på det....eller gjorde det før ihvertfall. Ikke slag, men ellers hardhendt behandlig. Endret 6. mai 2009 av Papirkurven
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 morsomt å se at det har skjedd en holdningsendring her, for noen år siden ble den samme tråden eller temaet drøftet her på KG, da med voldsom fordømmelse :D ts
grafenberg Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Men til han over her - ikke alle damer tenner på dette nei. Jeg hadde syntes det var den ultimate turn-off.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Men til han over her - ikke alle damer tenner på dette nei. Jeg hadde syntes det var den ultimate turn-off. Men så sa jeg heller ikke at alle damer tenner på det heller, men de fleste. det er nå min erfaring Jeg er enig i at det faktisk er min erfaring også. Det er nok til litt ulik grad, noen giller det "litt røft" andre liker regelrett brutal sex. Min nåværende elskerinne er veldig på det hardeste. Hvis jeg begynner å elske med henne så begynner hun å slå litt for å få det hardere. Slår aldri feil :D Men folk er ulik, men har aldri møtt ei dame som bare vil elske rolig å forsiktig...
Gjest KateW Skrevet 7. mai 2009 #12 Skrevet 7. mai 2009 morsomt å se at det har skjedd en holdningsendring her, for noen år siden ble den samme tråden eller temaet drøftet her på KG, da med voldsom fordømmelse :D ts Det husker ikke jeg, jeg mener det var akkurat det samme da.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #13 Skrevet 7. mai 2009 ja, jeg liker det kjempe godt ! kjæresten min syntes det var litt ubehagelig og skulle slå meg i ansiktet og ta "kveletak" på meg å sånn i begynnelsen, men nå er han helt med på det, og virker som han tenner veldig på det(kanskje fordi jeg lager litt ekstra lyder da, fordi jeg syntes det er så opphissende). jeg er en jente :-)
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #14 Skrevet 7. mai 2009 jeg er en jente :-) kan skjønne han synes det er litt ubehagelig, i hvertfall hvis det blir merker :D Har selv opplevd noe lignende fra damen min som liker det veldig røft, da mener jeg veldig. Litt kjipt når hun får merker og blir spurt av venner hva som har skjedd. De skjønner jo at hun lyver når hun dikter opp noe annet en "røff pulings", jeg blir jo litt bekymret for at det skal gå på min kappe som "konebanker", enn om jeg jo faktisk er det fast på en annen måte enn folk vil tru...
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #16 Skrevet 9. mai 2009 Jeg liker å bli skikkelig tatt. Jeg har blitt misbrukt men dette er ikke resultat av det for jeg likte det hardt før den tid. Dessverre får jeg ikke levd ut mine fantasier da dagene består av barn. Så vi har temmelig sjeldent sex og når vi har sex så kommer han på minuttet.
Bellatrix Skrevet 9. mai 2009 #17 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Helt greit det, så lenge begge er fornøyd. Men til han over her - ikke alle damer tenner på dette nei. Jeg hadde syntes det var den ultimate turn-off. Enig. Liksomvoldtekt skjønner jeg meg ikke på, men nå er det sikkert mange som ikke skjønner seg på meg heller. Det husker ikke jeg, jeg mener det var akkurat det samme da. Nemlig. Da var det vi som var i mot som ble sabla ned å beskyldt for å være pripne og kjedelige. Det er mulig jeg er kjedelig i andres øyne og det spiller ganske liten rolle så lenge jeg og mannen min er fornøyd med det vi har. Endret 9. mai 2009 av Bellatrix
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #18 Skrevet 9. mai 2009 Kan noen fortelle meg hvordan man går frem? Avtaler man "leken" på forhånd? Tvinger man dama til å suge og svelge, eller er det mest klaps på rompa holde i håret osv?....
Aftensol Skrevet 9. mai 2009 #19 Skrevet 9. mai 2009 Jeg syns det viktigste er at begge gjør noe dere er komfortable med. Jeg tenner på røff sex, men ikke så røff som du beskriver. Tanken på at han bruker meg som han vil, og samtidig tilfredsstiller meg uten at jeg har noe jeg skulle ha sagt, er veldig tennende. Lugging, slåing osv. er jeg derimot ingen stor fan av. Signerer denne
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #20 Skrevet 9. mai 2009 Men til han over her - ikke alle damer tenner på dette nei. Jeg hadde syntes det var den ultimate turn-off. Men så sa jeg heller ikke at alle damer tenner på det heller, men de fleste. det er nå min erfaring Hvor mange prosent av verdens kvinnelige befolkning har du hatt sex med som gjør at du kan si at det er de fleste damer tenner på "voldtekt", som du skriver? Dønn seriøst. Spiller du dum eller er du bare?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå