Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 - Det er en slags mellomstasjon, forklarte Petter da han ble spurt om hvorfor han i en alder av 29 år fremdeles bor hjemme hos pappa. http://nrkp3.no/paradise-petter-bor-hos-pappa/
Gjest Gjest_Loppa_* Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Det er da ikke som om han aldri har flyttet hjemmefra da!!! Etter å ha delt leilighet med noen kompiser noen år så bor han nå hjemme hos faren mens han leter etter leilighet for seg selv. Skjønner ikke hva som er galt med det.... Og det med lommepenger. Det kan jo hende at de overførslene fra faren gjaldt noe helt annet da, og at Petter bare ikke ville utlevere alt privat. Så var det kanskje morsommere å si at det var ukepenger?
Pialill Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 kunne egentlig ikke bry meg mindre men det var ganske morsomt tror egentlig at han er mer oppegående enn å få lommepenger fra pappa, så jeg tror det som du sa over her stememr jeg:)
Nutte Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor hadde han med seg kontoutskriften sin egentlig?
Gjest Miley Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor hadde han med seg kontoutskriften sin egentlig? P3morgens programleder Siri Kristiansen har god tradisjon for å gå gjennom gjestenes kontoutskrifter, og fikk slik snusen i at Petter får ukelønn av sin far. Er vel litt av greia tror jeg.
Nutte Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 P3morgens programleder Siri Kristiansen har god tradisjon for å gå gjennom gjestenes kontoutskrifter, og fikk slik snusen i at Petter får ukelønn av sin far. Er vel litt av greia tror jeg. Ok og takk. Hører sjelden på P3. Man får vel et slags inntrykk av folk ved å gå igjennom den også
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Haha, Petter er en taper. En underholdende fyr, men også en taper. Når du i en alder av 29 år ikke eier mer enn et vaskebrett, så ser ikke jeg greien med han i det hele tatt. Noen burde også fortalt han at han er homo, for han ser ut til å være den eneste som ikke vet det:S Han ser ihvertfall skeiv ut!
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Han er ikke homo, men det er mulig han er bifil.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Fint å leser at de "fleste " mener jeg en en taper og sikkert en skrulling da jeg også bor hjemme og er 27 år. Har ingen planer om å flytte heller.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #12 Skrevet 6. mai 2009 Haha, Petter er en taper. En underholdende fyr, men også en taper. Når du i en alder av 29 år ikke eier mer enn et vaskebrett, så ser ikke jeg greien med han i det hele tatt. Noen burde også fortalt han at han er homo, for han ser ut til å være den eneste som ikke vet det:S Han ser ihvertfall skeiv ut! Du er og en taper som har slike fordommer. Skam deg. Ingen vil være taper, så du kan starte her http://no.wikipedia.org/wiki/Homofili så kan du lese litt homofili. Du vet det skjeve tårn, det er vel et homofilt tårn det? For det ser ikke bare skjevt ut, det er jo skjevt.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #13 Skrevet 6. mai 2009 Fint å leser at de "fleste " mener jeg en en taper og sikkert en skrulling da jeg også bor hjemme og er 27 år. Har ingen planer om å flytte heller. Jaha, det har ikke slått deg før liksom?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #15 Skrevet 8. mai 2009 Fint å leser at de "fleste " mener jeg en en taper og sikkert en skrulling da jeg også bor hjemme og er 27 år. Har ingen planer om å flytte heller. Jeg skjønner godt at voksne folk iblant kan være nødt til å bo hos foreldrene i en periode mens ting er tøft. Men om man i en alder av 27 år ennå ikke har flyttet hjemmefra og planlegger å fortsatt bli boende, da er det vel ikke stort mer å si enn at du endelig har fått høre hva slags person du blir oppfattet som.
Gjest Nadia, 36 Skrevet 8. mai 2009 #16 Skrevet 8. mai 2009 Det er da ikke som om han aldri har flyttet hjemmefra da!!! Etter å ha delt leilighet med noen kompiser noen år så bor han nå hjemme hos faren mens han leter etter leilighet for seg selv. Skjønner ikke hva som er galt med det.... Og det med lommepenger. Det kan jo hende at de overførslene fra faren gjaldt noe helt annet da, og at Petter bare ikke ville utlevere alt privat. Så var det kanskje morsommere å si at det var ukepenger? Helt enig. Så tanketomt å skrive en tråd om det. Sier kanskje noe om hvem som ser på slikt. At en 29-30-år gammel mann eller kvinne bor hjemme hos mor eller far er ganske vanlig i dag, fordi dagens ungdom er eldre enn de pleide å være ;-) Mange bor sammen med en eller flere venner, eller en kjæreste, og av og til skjærer det seg - funker ikke. Da står man der med en for høy husleie i f.eks. Oslo, som man ikke kan betale helt alene. Slike situsjoner krever raske nødløsninger: mange studenter dette skjer med flytter hjem til mor og/eller far for en kortere midlertidig periode. Og blir også da litt sponset av opphavet til mat og etc. Hva er galt med det?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #17 Skrevet 8. mai 2009 Jeg ville i alle fall IKKE hatt en mann som aldri har bodd hjemmefra. Rett fra mors gryter, omsorg og bortskjemming og inn i mitt hus? Forventer vel samme oppvartning og. Ikke pokker.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #18 Skrevet 8. mai 2009 Helt enig. Så tanketomt å skrive en tråd om det. Sier kanskje noe om hvem som ser på slikt. At en 29-30-år gammel mann eller kvinne bor hjemme hos mor eller far er ganske vanlig i dag, fordi dagens ungdom er eldre enn de pleide å være ;-) Her er det nok heller du som er tanketom. Hadde jeg hatt en sønn eller datter som nekta å flytte ut etter endt videregående / militæret, så hadde jeg personlig hivd han ut og bedt ham om å stå på egne ben. Det er selvsagt ikke vanlig å bo hjemme hos foreldrene i en alder av 29 år. Da står man der med en for høy husleie i f.eks. Oslo, som man ikke kan betale helt alene. Hvis du ikke engang klarer å betale husleia di, så lider du av ekstremt lav intelligens, siden du burde ha tenkt gjennom det før du skrev under kontrakten.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #19 Skrevet 8. mai 2009 Hvis du ikke engang klarer å betale husleia di, så lider du av ekstremt lav intelligens, siden du burde ha tenkt gjennom det før du skrev under kontrakten. Det Nadia mente var jo at man kan komme i en slik situasjon hvis man har bodd sammen med andre og det skjærer seg. Da vil jo de færreste ha råd til å sitte med hele husleia selv For øvrig er det jo ikke her snakk om en person som aldri har flyttet hjemmefra, men at man bor hjemme hos foreldrene for en kortere periode mens man prøver å løse et boligproblem. Det er da stor forskjell på det, og jeg ser ikke noe galt i det sistnevnte. Det med ukelønn regner jeg med var en spøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå