Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Per i dag tror jeg det er store sjanser for at Petter vinner, spesielt hvis avgjørelsen skal tas via avstemning. Han har, såvidt jeg husker, aldri vært involvert i noen store krangler, han har ikke vært i noe "kjærlighetsdrama" der inne, og der virker som om han er godt likt av absolutt alle.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Per i dag tror jeg det er store sjanser for at Petter vinner, spesielt hvis avgjørelsen skal tas via avstemning. Han har, såvidt jeg husker, aldri vært involvert i noen store krangler, han har ikke vært i noe "kjærlighetsdrama" der inne, og der virker som om han er godt likt av absolutt alle. Ja, jeg tror Petter vinner jeg også.. Han heier jeg hvertfall på. Men jeg vet jo ikke da..
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Per i dag tror jeg det er store sjanser for at Petter vinner, spesielt hvis avgjørelsen skal tas via avstemning. Han har, såvidt jeg husker, aldri vært involvert i noen store krangler, han har ikke vært i noe "kjærlighetsdrama" der inne, og der virker som om han er godt likt av absolutt alle. Enig, han har vært lur som har holdt seg nøytral.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 omfg! Er det ikke nok Paradise tråder nå? Herlighet, det er da ingen som tvinger deg til å gå inn i tråden? Jeg er ganske sikker på at Petter og Lene (dessverre mht sistenevnte) vinner.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 omfg! Er det ikke nok Paradise tråder nå? Svaret er nei. -.-
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Jeg tror Kevin vinner.. Kanskje, han har vært lur
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #12 Skrevet 6. mai 2009 omfg! Er det ikke nok Paradise tråder nå? Hva gjør det deg om det så hadde vært 100 tråder om det her på KG? ingen som tvinger deg til å lese dem... Sånne grinbitere som deg klarer KG seg fint uten..
Gjest Drusern Skrevet 8. mai 2009 #13 Skrevet 8. mai 2009 omfg! Er det ikke nok Paradise tråder nå? Du er kjedelig. Trenger litt liming tenker jeg :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #14 Skrevet 8. mai 2009 Du er kjedelig. Trenger litt liming tenker jeg :gjeiper: Ja, eller litt drusing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå