Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Hvor mye bør vi som par gi til min samboers kusine? Han er fadder for henne. Jeg har kun truffet henne 2-3 ganger i løpet av mange år. De har ikke noe annen kontakt enn ved familietreff. (Som vel er naturlig mht aldersforskjell) Vi er et par i beg av 30-årene, begge jobber. Er "redd" for å gi for mye, og samtidig redd for å gi for lite. Er det rart hvis vi gir mer enn f.eks onkler/tanter osv? Guri, det er lenge siden jeg har vært i konfirmasjon.
I Grosny Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Hvor mye bør vi som par gi til min samboers kusine? Han er fadder for henne. Jeg har kun truffet henne 2-3 ganger i løpet av mange år. De har ikke noe annen kontakt enn ved familietreff. (Som vel er naturlig mht aldersforskjell) Vi er et par i beg av 30-årene, begge jobber. Er "redd" for å gi for mye, og samtidig redd for å gi for lite. Er det rart hvis vi gir mer enn f.eks onkler/tanter osv? Guri, det er lenge siden jeg har vært i konfirmasjon. Mellom 300 og 1500. Jeg vet ikke om dere er fattige eller rike. Har dere god økonomi, så er 1000 en rund sum. Det går greit å gi mer enn tanter fordi han er fadder.
Sølvpilen Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Hvor mye bør vi som par gi til min samboers kusine? Han er fadder for henne. Jeg har kun truffet henne 2-3 ganger i løpet av mange år. De har ikke noe annen kontakt enn ved familietreff. (Som vel er naturlig mht aldersforskjell) Vi er et par i beg av 30-årene, begge jobber. Er "redd" for å gi for mye, og samtidig redd for å gi for lite. Er det rart hvis vi gir mer enn f.eks onkler/tanter osv? Guri, det er lenge siden jeg har vært i konfirmasjon. Jeg synes at 800-1000 er en grei sum å gi. Jeg ga, kr 1000 til han jeg er fadder til, da han konfirmerte seg.
Hermula Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg synes at 800-1000 er en grei sum å gi. Jeg ga, kr 1000 til han jeg er fadder til, da han konfirmerte seg. Jeg er fadder til en nå, og jeg tenker ca 1000,- Ide til gave til gutt? Har ikke lyst å gi penger!
Gjest TS Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Tusen takk for svar alle sammen Blir nok å gi 1000,- tenker jeg Nå gjenstår det bare å klemme seg oppi bunaden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå