punkyB Skrevet 19. juli 2003 #1 Del Skrevet 19. juli 2003 Hvordan ser håret ditt ut?? Er du fornøyd med det - evnt. hvordan kunne du tenke deg å se ut?? Jeg har akkurat fått permanent i håret. Føler meg som en puddel nå men tror jeg kommer til å bli fornøyd. Litt rufsete look. Fargen min er omtrent min egen som er kontorrottebrun - men med litt rester av div. farger. Skal farge det i en varm forholdsvis mørk brunfarge om noen dager. Ei av frisørene hadde forrsetn de krøllene og de var NATURLIGE !! Selvfølgelig er jo hun misfornøyd , kunne tenke seg slett hår. Jeg hadde bytta med henne på flekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 19. juli 2003 #2 Del Skrevet 19. juli 2003 Nå er jeg faktisk fornøyd med håret! Sparte håret i flere måneder før bryllupet for at det skulle være langt nok til å sette opp. Var ganske lei og torsdagen etter bryllupet klippet jeg det. Håret mitt er lyst og klippet i en slags bob. Stripet håret før bryllupet og er veldig fornøyd med fargen. Kjøpte noen styling-produkter som faktisk virker på mitt hår - veldig deilig etter måneder med "spare-hår"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 19. juli 2003 #3 Del Skrevet 19. juli 2003 Blondt, ganske stritt (er det ikke litt stritt, pønk?) og slutter mellom ørene og skuldrene et sted. Jeg tenker aldri på om jeg er fornøyd med det eller ikke, og regner derfor med at jeg er rimelig tilfreds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 19. juli 2003 #4 Del Skrevet 19. juli 2003 Langt, lyst hår. Prøver å få det så slett som mulig, så her brukes det styling-produkter. Lang lugg med litt gradering...bruker mest sideskill. Håret mitt er ganske lyst i utgangspunktet, men farger det litt lysere da min egen farge er litt kjedelig. Nå er det snart tid for et besøk hos frisøren, så får se hva jeg finner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jelly Skrevet 19. juli 2003 #5 Del Skrevet 19. juli 2003 Rødt hår som inntill for to uker siden var halvveis ned på ryggen. Så ble jeg skamklipt av en frisør og nå er det til nakken omtrent. Fornøyd, joda, så lenge jeg kan skjule hvordan damen greide å klippe trapp på den ene siden og ikke på den andre. Utrolig fornøyd med fargen da. Ville aldri funnet på å farge håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #6 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg mellomlangt hår med lyse striper i. Det er bølgete oppå, krøllete under :-? Stygt, men jeg er ivrig bruker av rettetang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 19. juli 2003 #7 Del Skrevet 19. juli 2003 Hår? Nei, jeg har nå ikke så mye hår. Denne uken er, det jeg har, sort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 19. juli 2003 Hår? Nei, jeg har nå ikke så mye hår. Denne uken er, det jeg har, sort. Nå har du jo hatt det sort ganske lenge??? Når skal det bli rødt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 19. juli 2003 #9 Del Skrevet 19. juli 2003 Snart. Men først blond. Jeg kjenner blondinen er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. juli 2003 #10 Del Skrevet 19. juli 2003 Er ganske fornøy for tiden jeg. Klippet av meg en evig sparesveis (dvs. alt like langt og rett ned). Nå har jeg lugg!!! Første gang på mange, mange år. Veldig oppklippet og ned til skuldrene i nakken liksom. Har tykt og fryktelig stritt hår, mellombrunt. Nå har jeg en sånn frisyre som ikke trenger mye stell. Holder å få luggen på plass etter dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 20. juli 2003 #11 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg er ikke fornøyd med håret mitt nå. jobber på en fabrikk som sliter helt enormt på håret. Det er blitt tørt og tafste i tuppene. jeg får klippe det når jeg er ferdig i sommer. Hvordan vet jeg ikke ennå. Håret er like nedenfor skuldrene, og en mørk brunt. er blitt solbleket i toppen... ja veldig lekkert. Jeg er lei både fargen, og håret. Noen forslag kanskje????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. juli 2003 #12 Del Skrevet 20. juli 2003 Jo, er fornøyd. Langt, litt nedfor skuldrene, slett og mørkblondt med rødskjær. Ikke farget. Men må kanskje begynne med det om par år. Har hatt kort, men orker ikke fly til frisøren i eningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 20. juli 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg er ikke fornøyd med håret mitt nå. jobber på en fabrikk som sliter helt enormt på håret. Det er blitt tørt og tafste i tuppene. jeg får klippe det når jeg er ferdig i sommer. Hvordan vet jeg ikke ennå. Håret er like nedenfor skuldrene, og en mørk brunt. er blitt solbleket i toppen... ja veldig lekkert. Jeg er lei både fargen, og håret. Noen forslag kanskje????? Nå er det jo forslag om mange gode hårkurer her på KG !! Man skal vel heller ikke gå for lenge mellom hver gang man klipper (stusser) det. Jeg pleier ofte å ha en eller farge i håret - mange av de gir jo fuktighet/glans. Siden du har litt solbleket hår så vil jo fargen bli forskjellig - men det gir jo bare en fin effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juli 2003 #14 Del Skrevet 20. juli 2003 Kort og mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. juli 2003 #15 Del Skrevet 20. juli 2003 Har mørkt, brunt hår, faktisk min naturlige, første gang jeg har sett det håret på lenge. Til sånn ca. midt på ryggen, kanskje kortere. Helt rett hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 20. juli 2003 #16 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg er fornøyd med håret mitt. Det er langt, glatt og mørkebrunt, nesten svart. For meg er det viktig å ta skikkelig vare på håret mitt, så jeg klipper tuppene hver 4.-6. uke, og bruker kur ca. hver 3. hårvask. Jeg har også investert i skikkelige stylingprodukter fra redken, og er meget fornøyd. For å få et sunt hår er det også viktig å få i seg nok vitaminer og væske. Det er også viktig at håret får lufttørke så ofte som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 20. juli 2003 #17 Del Skrevet 20. juli 2003 Har blondt/mellomblondt hår til et stykke nedpå ryggen, og skrådd oppover ved ansiktet. Det ganske glatt, men med naturlig fall og når det blir fuktig krøller det seg litt. Er ganske fornøyd med håret mitt, jeg har en frisyre som kler meg og det ser sunt og pent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 20. juli 2003 #18 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg er ganske fornøyd med håret mitt. Jeg er mørk blond, og farger det gjerne litt mørkere. Har gjerne en dyp sjokoladefarge, og gjerne litt gyllent skjær i det. Nå er det skulderlangt, og jeg har naturlige krøller. (Har alltid hatt litt fall i det, så i en periode var håret helt slett før jeg plutselig fikk ordentlige krøller for noen år siden...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå