Gjest M Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Huff. Har en mann som klager og syter for at han må gjøre. Ramser opp en laaang liste med saker og ting. (beise, male, rydde i hagen, polere bil.. ets ets) Men å starte med noe når annledningen byr seg,,, neida,, må gjøre noe annet først (dvs. sitte med pc, se på TV, skravle med naboene) Joa hyggelig å være sosial og ta seg tid til å slappe av. Men når det opptar mesteparten av tiden samtidig som han klager synes jeg det blir litt feil. Og når han først setter igang med noe, ser han ut som han har spist noe kg med sitron og synes fryktelig synd på seg selv. Er et ork, såå slite,, såå fert å gjøre noe. Joa hadde jeg kunnet så hadde jeg og bidratt. Men jeg har desverre fått en skade som gjør at jeg ikke kan ennå. går jeg på nå så risikerer jeg å ødelegge meg helt og få sinnsyke smerter. Og det vil ennå ta lang tid før jeg er fysisk istand til å bidra så veldig mye. Og nei jeg har ikke dårlig samvittighet nå for at jeg ikke kan gjøre noe. For tidligere var det jeg som gjorde ALT både ute og inne. Svært ofte uten hans hjelp. Tror jeg blir "gal" av denne klagingen på alt som skal gjøres, for senere å se at lite blir gjort og OM det blir gjort så er det et evig klagemål da også.. Er jeg fryktelig urimelig som blir irritert av dette ? (Selvfølgelig går jeg IKKE rundt å klager på ting som ikke blir gjort... det hadde nok blitt huskestue om jeg hadde gjort det regner jeg med.. Så jeg sier ingenting. Bar holder meg unna og gjør det jeg klarer når jeg er i stand til det) Andre som har det slik som kan gi noen råd til meg ?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Dette må du da tåle. Hvis du sitter i en stol og kommanderer han og overvåker om og hvordan han gjør ting. Ærlig talt, er ikke rart at han er sur.
Draven Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Står ikke om du eller han har arbeid. Regner med han har det og ikke du pga skaden. Jeg synes du skal ta det litt med ro med ham, for han er sikkert trett når han kommer hjem fra jobb og. Da er det ikke så sinnsykt kult å komme hjem til ei som sitter og klager og kommanderer heller. Hvis du har en skade som har gjort deg midlertidig eller helt ufør, hadde jeg investert i ei hushjelp, så ikke mannen din skal behøve å ha jobb for å forsørge dere, samtidig som han må gjøre alt hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå