Gjest gjestidag... Skrevet 6. mai 2009 #1 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som har gjor seg erfaringer med det nye vidunderet "We-vibe"? For uinnvidde; en vibrator man har på seg under samleie som stimulerer både klitoris og g punktet samtidig som det gir plass til penis Er dette en god grunn til å løpe og kjøpe...eller bare fjas mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laidback Skrevet 21. august 2009 #2 Del Skrevet 21. august 2009 Noen som har gjor seg erfaringer med det nye vidunderet "We-vibe"? For uinnvidde; en vibrator man har på seg under samleie som stimulerer både klitoris og g punktet samtidig som det gir plass til penis Er dette en god grunn til å løpe og kjøpe...eller bare fjas mon tro? Lurer litt på å kjøpe denne selv. We-vibe Noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #3 Del Skrevet 21. august 2009 Fillern, nå ble jeg glad. Helt til jeg oppdaget at det ikke var Wii-vibe det stod. Trodde det var kommet et nytt vibratorspill til Nintendo wii. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ynskje Skrevet 22. august 2009 #4 Del Skrevet 22. august 2009 Blir ikke det veldig trangt oppi der med både vibrator og penis samtidig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentepusen Skrevet 23. august 2009 #5 Del Skrevet 23. august 2009 Har også tenkt på denne,,, Ingen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentepusen Skrevet 23. august 2009 #6 Del Skrevet 23. august 2009 http://www.thebasictouch.com/products/read...?rvwPID=1000458 Fant denne siden med kommentarer, for meg så virker det som mange syntes den har for liten vibrasjon... Desverre for meg tror jeg også at jeg kunne komme til å ramle litt under den kategorien Så la tanken fra meg........... Får finne en butikk som eventuelt selger den, slik man kan få kjent vibrasjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_utlogget Skrevet 7. september 2009 #7 Del Skrevet 7. september 2009 Ja, jeg har prøvd den og jeg elsker den! Kjøpte den på eBay til 600 kr, men har dessverre ikke fått ladet den opp og prøvd den skikkelig enda. Må ha en adapter, som jeg venter på i posten. Så jeg vet ikke hvor godt den vibrerer. Men jeg har puttet den inn allikevel, og gnukket litt på den, og den er utrolig bra! Sitter perfekt på meg, og er veldig liten og fin. Jeg har heller ikke prøvd den med penis inni, men skal si fra når jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #8 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. Phaedra, mod Endret 24. september 2009 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #9 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) fjernet Når det gjelder vibrasjonen,så er det mer enn nok,Den har 2 styrker,og jeg har den på det laveste,for det blir for mye med full trøkk:) Endret 24. september 2009 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 24. september 2009 #10 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. Phaedra, mod Endret 25. september 2009 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oslokvinne 35 Skrevet 26. september 2009 #11 Del Skrevet 26. september 2009 Er det plass? Joda det går fint. WeWiben er liten og slank. Jeg har prøvd den både alene og sammen med mannen min. Jeg ble nok desverre litt skuffa over den alene, men sammen elsket vi den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 26. september 2009 #12 Del Skrevet 26. september 2009 Dette var et bomkjøp for min del. Vibreringen er altfor svak for min smak og den var ubehagelig å ha inne i skjeden under samleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 22. mai 2010 #13 Del Skrevet 22. mai 2010 Noen flere som har erfaringer med we-vibe? Jeg og mannen har et nokså ho-hum sexliv for tiden, og kunne gjerne tenke meg å prøve noe nytt... Men har ikke lyst til å bruke 1200 kr på noe som ikke virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsZ Skrevet 22. mai 2010 #14 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har den, og synes den er veldig fin.. Det blir ikke trangt med både mann og vibrator, det er derimot veldig godt Eneste minus for min del er at det er vanskelig å holde den på plass på klitoris med mindre man holder på den med hånda.. Og halve grunnen til at jeg kjøpte den var for å ha to hender fri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå