Gjest lei Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Går snart ut av mitt gode skinn her.. Har datet litt med en mann som later til å være veldig forvirret ifht å vite hva han vil. Datet først et par mnd, hvor alt var helt topp.. Så trekker han seg tilbake og sier han ikke er klar for forhold. Jeg synes d er leit, men går videre. Han kontakter meg masse igjen, mens jeg er litt kostbar da. Klarer ikke holde meg tilslutt og havner m han hjem igjen. Altså, d jeg lurer på er: Hvis jeg ikke sender mld eller tar kontakt, er han veldig masete på meg. Men hvis jeg begynner å vise han litt oppmerksomhet trekker han seg litt tilbake igjen. Hva skjer, er han redd?? Eller liker han meg ikke nok?? Er d kun for sex?? ( han tar masse kontakt både i hverdag og helger, så sant jeg er stille da.. altså ikke bare fyllevas)
Eskild Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Det høres ut som dere begge driver og vingler mye frem og tilbake. En av dere burde "ta styringen" og fortsette en jevn kurs. PS: Har du forresten prøvd å snakke med han om dette? Kanskje han oppfatter det annerledes?
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 JAKT heter det. Høres sikkert gammelt ut. Jakt - mye spenning i det. Mitt tips: Hvis han ikke vet - så vet han ikke om han liker deg godt nok til å ha ett forhold til deg. Og da sier det seg vel selv? Det kan ikke være noe for deg? Neida, reis deg opp - børst knærna og gå videre. Neste gang han kontakter deg så er du opptatt og ikke minst - du har ikke tid til han videre fremover
Gjest TS Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Hei og takk for svar. ja , vet at vi vingler litt begge to... jeg trakk meg jo tilbake når han s a han ikke var klar, og ville ikke mase på han. Sist jeg traff han, sa han at han liker meg godt men at han ikke vet helt hvor han har meg.. jeg sa d samme til han. virker som vi begger er litt flaue for å snakke om dette. Må vel prøve å ta mot til meg, om d skulle bli et nytt treff. Liker han for godt til å bare vase sånn. Men er liksom litt redd for å skremme han bort også. Han har vært singel noen år nå, etter et langt ekteskap og jeg lurer på om han kanskje er fornøyd m livet som d er. Masse hobbyer som tar mye tid, mye reising i jobb ol. Ikke lett dette, huff... Morsomt at du sier JAKT. Han er en meget ivrig jeger, kanskje på både dyr og damer, he he.. Flere erfaringer med dette fenomenet??
Gjest KateW Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Helt ærlig? Jeg har truffet utrolig mange slike menn, og jeg blir rett og slett ravende gal av det. Det å vite, ikke vite, ikke helt klar for forhold osv, bullshit, tenker jeg. Enten liker du meg eller ikke, og liker du meg vil du bli bedre kjent. Det betyr ikke Volvo og vovv, men altså man blir kjent. Ikke alle menn takler det, fordi de tolker det som Volvo og vovv.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Hei TS! Jeg er jente, og må innrømme at jeg holder på sånn med en gutt... vi datet, hadde det kjempefint, men jeg trakk meg. han var veldig interressert i meg, og det ga meg på en måte "makten". Jeg ville ikke ha han, men jeg ville ikke slippe han heller, og klarte ikke la være å tenke på han. Han var egentlig perfekt, men noe stemte ikke. Hvis han tok mye kontakt, visste jeg at jeg hadde han der, og da trengte ikke jeg vise noen interresse tilbake. men hvis han ble stille en periode, begynte jeg å lure på hvor han ble av, og kontaktet han. hvis han da ble rett på igjen, trakk jeg meg unna, for da "trengte" jeg ikke være på. Utrolig tåpelig greier! Stakkers gutt! Men det jeg prøver å si er at kanskje han ikke helt vil ha deg, men ikke vil slippe deg enda heller, i alle fall ikke før han finner noen bedre? Jeg brukte han i alle fall litt som reserve, så jeg hadde noen, fram til jeg fant en jeg ville være sammen med. Er ikke sikkert det er sånn i ditt tilfelle, men pass på at du ikke blir reserven hans! Men HUSK, dette er bare EN mulighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå