Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 På min stasjonære PC som jeg kjøpte for 1-2 år siden, fikk jeg med en cd med Office XP small business. Nå har jeg kjøpt meg en bærbar PC som jeg vil ha samme program på, men dette er jo Vista... Kan jeg bruke den samme cd'en likevel??
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Det skulle gå helt fint, jeg bruker iallefall XP programmer på Vista. Vista har også mulighet til å kjøre programmer i kompabilitetsmodus med XP og eldre operativsystemer.
Aftensol Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Så lenge det er office 2003 er ikke det noe problem nei Bare installer oppdateringene som office vil ha etter installasjon...
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Så lenge det er office 2003 er ikke det noe problem nei Bare installer oppdateringene som office vil ha etter installasjon... Hva hvis det er Office 2000 da? Var ikke helt fornøyd med den forrige cd'en, ser ut som programmet bare varer en viss tid. Så nå vurderer jeg å ta en gamlere cd jeg har liggende med office.. Går det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå