Gå til innhold

Bryllupet blir ikke som jeg hadde tenkt.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt frustrert og litt lei meg for tiden.

Vi har planlagt bryllup siden september i fjor og skulle egentlig giftet oss i mai i år. Men så av forskjellige grunner så har vi vært nødt til å utsette det i et år. Bl.a. på grunn av penger. Vi ble nødt til å bruke pengene som vi hadde spart til bryllupet til oppussing av badet. Noe som vi hadde tenkt til å vente med til etter bryllupet, men så fikk vi lekkasje på badet og ble bare nødt for å gjøre det med en gang. Full rehabilitering som kostet flesk. Dermed røk hele spareplanen og vi må begynne på nytt. Har ikke lyst til å utsette det enda mer.

Vi hadde bestillt lokale og mat til 40 middagsgjester + 20 ekstra til kaffe. Nå ser det ut til at vi kun kan ha den nærmeste familien(foreldre og søsken). Det blir sikkert en middag på hotellet der vi har bestilt brudesuite kan jeg tenke meg.

Jeg hadde altså et skikkelig bryllup i boks, og nå er det liksom ingenting igjen. Det var ikke helt slik jeg hadde tenkt meg det. Da blir jeg litt lei meg.

Jeg kan selvsagt tenke som så at jeg får giftet meg med min utkårede og at det er det viktigste, men det skulle ikke være slik!

En annen ting. Vi har bestemt oss for å gifte oss i kirken. Det blir ganske romslig på benkeradene med bare den nærmeste familien til stede.

Slike ting er det jeg tenker på om dagene.

Uff, dette ble veldig negativt. Måtte bare få ut litt frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist!

Stakkars dere....

men har ikke dere vært sammen i 17 år (eller noe sånt...?)

Du vil kanskje ikke utsette en gang til,

men da hadde dere jo hatt sjans til å spare på nytt.....

Men med 17 års fartstid vil du kanskje ha det overstått nå....

Huff, føler med deg....... :(

Skrevet

Hvis vi skal utsette en gang til vil jeg føle meg som han som ropte ulv, ulv. Skjønner?

Ja, vi har holdt sammen i mange år, og det har med jevne mellomrom vært snakk om når vi skulle gifte oss, sånn innad i familien. Og nå har vi bestemt oss for å stå fast ved 22. mai 2004 uansett.

Vi får vel bare la det gå sin gang, og feire det bryllupet vi har råd til når dagen kommer.

Gjest Poirot
Skrevet

Kjenner noen (voksne folk, 40-50 år) som invitrete til rekelag, ta med vinen selv og ingen presang. Da kunne de ha mange gjester de ønsket å dele dagen med.

Skrevet

Kan dere ikke spare inn på noe da?

Finne et billigere lokale og få litt hjelp fra venner og familie?

Dere kan jo evt. invitere mange til kaffe (og ha en liten middag for de nærmeste). Bak litt selv og få hjelp av andre til å hjelpe til med kakene.

Skrevet

Det var jo for så vidt et godt forslag Donpedro, men jeg vil ha en skikkelig festmiddag jeg.

Vi skal forresten ha reker og hvitvin i kveld. Nam, nam! Skikkelig lørdagskos! :P

Skrevet

Lea skriver:

Kan dere ikke spare inn på noe da?  

Finne et billigere lokale og få litt hjelp fra venner og familie?

Det skal vi selvsagt gjøre. Vi kommer til å avbestille lokalet. Det kommer nok til å bli store forandringer. Detaljene får vi sette oss ned å diskutere.

Når jeg kommer over den største skuffelsen, blir det nok bra likevel. Egentlig er jeg en optimistisk person. Det skal nok ordne seg på et vis.

Skrevet

Det går nok bra ja, men forstår godt at du er skuffet, det ville vi vel vært alle i den situasjonen.

Men du har heldigvis masse tid til å gjøre om litt og dere får sikkert ett kjempeflott bryllup uansett hvordan det blir.

Lykke til med planleggingen Turi :)

Gjest Ulogget(gjestine)
Skrevet

Send meg en pm - jeg kan kanskje hjelpe deg -masse!!!

Svarer deg på pm - senere ikveld ( 1 times tid! )

Klem

Gjestine

Gjest Anonymous
Skrevet

Opp med hodet, du skal gifte deg! Stort eller lite selskap spiller da virkelig mindre rolle!!!

Skrevet

Hva med å gifte seg utenlands, og så ha et større selskap når dere har fått spart opp litt mer penger?

Da får dere både giftet dere OG hatt alle dere ønsker tilstede.

Ellers er det MANGE sparetips her på KG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...