Gjest Gjest_Kikki_* Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Har fått gigantporer av i.d foundation :( Har sluttet å bruke den, men de er like store. Vil de aldri gå tilbake til normalen? Kan det hjelpe å krystallslipe huden hos hudpleier?
Gjest dalieo Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 (endret) Henger meg på denne.. brukte i.d i et par uker og nå har jeg fått store porer rundt nesen og på haken som jeg aldri har hatt før Fikk også tørre partier og uren hud. Har gått tilbake til flytende Clinique, og det har hjulpet på det meste, men de store porene er der enda! Endret 5. mai 2009 av dalieo
Gjest Sandbekken Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Henger meg på denne.. brukte i.d i et par uker og nå har jeg fått store porer rundt nesen og på haken som jeg aldri har hatt før Fikk også tørre partier og uren hud. Har gått tilbake til flytende Clinique, og det har hjulpet på det meste, men de store porene er der enda! Hvilken clinique bruker du? Jeg har samme problemer
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har også hatt det problemet med ID og vet om MANGE som har hatt det! Slutt så fort du kan og bytt sminkemerke så fort som mulig. Porene mine har blitt mye mindre ihvertfall:)
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Er det virkeligt ID sin foundation som gjør at porene blir store? Jeg vet ikke, og sier ikke at det ikke er slik. Men lurer på om dere vet at det er ID sin "feil" eller at dere tror det.
Gjest Christabelle Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har brukt ID i flere år, og har ikke merket at jeg har fått større porer. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Jeg får større porer av ID, når jeg har foundationen på. Altså - jeg FÅR ikke større porer, men det ser ut som om jeg har mye større porer flere steder i ansiktet enn det jeg faktisk har. jeg byttet til Everyday Minerals, og når jeg bruker det ser det ikke ut som om jeg har store porer - tvert imot, der jeg har litt større porer dekker EM-pudderet fint så det ser ut som om de er mindre.
Gjest Gjest_Kikki_* Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har også hatt det problemet med ID og vet om MANGE som har hatt det! Slutt så fort du kan og bytt sminkemerke så fort som mulig. Porene mine har blitt mye mindre ihvertfall:) men jeg slutten med i.d for hvertfall 2mnd siden Og porene er fortsat svære.. og da mener jeg svære altså! Må jo male meg i fjeset hver gang jeg skul utfor døren
Gjest Christabelle Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 men jeg slutten med i.d for hvertfall 2mnd siden Og porene er fortsat svære.. og da mener jeg svære altså! Må jo male meg i fjeset hver gang jeg skul utfor døren Hva slags hudtype har du?
Hilde Christina Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Hmm, det vil forsvinne, men det kan ta litt tid. Jeg er sikker på at det var ID som ga meg urenheter, grå hud og store porer for når jeg kuttet den foundationen og ikke endret noe annet i rutinen min ble problemet borte. Bismuth er noe herk Porene forsvant ganske raskt hos meg, men nå har jeg hud som reagerer raskt på forandringer også.. Gi det 6 mnder, har det ikke gitt seg da kan du jo søke råd hos hudpleier.
Gjest Christabelle Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Hmm, det vil forsvinne, men det kan ta litt tid. Jeg er sikker på at det var ID som ga meg urenheter, grå hud og store porer for når jeg kuttet den foundationen og ikke endret noe annet i rutinen min ble problemet borte. Bismuth er noe herk Porene forsvant ganske raskt hos meg, men nå har jeg hud som reagerer raskt på forandringer også.. Gi det 6 mnder, har det ikke gitt seg da kan du jo søke råd hos hudpleier. Så rart. Jeg har ikke merket noe. Er det forskjell fra hud til hud? Jeg bruker den kanskje to-tre ganger i uken, og nå har jeg en pause fordi jeg gikk tom Har veldig lyst til å prøve EM, men det synes det er vanskelig å finne riktig farge.
Gjest dalieo Skrevet 6. mai 2009 #12 Skrevet 6. mai 2009 Hvilken clinique bruker du? Jeg har samme problemer Superbalanced Make up, beste foundation jeg har prøvd Er det virkeligt ID sin foundation som gjør at porene blir store? Jeg vet ikke, og sier ikke at det ikke er slik. Men lurer på om dere vet at det er ID sin "feil" eller at dere tror det. Man kan jo aldri vite helt sikkert, men jeg fikk mange problemer med huden som jeg aldri har hatt før like etter jeg begynte å bruke i.d. Og 90% av disse problemene forsvant like etter jeg sluttet å bruke den. Litt for tilfeldig.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #14 Skrevet 6. mai 2009 Hva er ID ? ID Bare Escentuals mineralmakeup. Den mest brukte mineralmakeup'en her til lands, og selges i hudpleiesalonger overalt i tillegg til en haug med nettbutikker. Du har sikkert sett plakater etc!
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. mai 2009 #15 Skrevet 6. mai 2009 ID Bare Escentuals mineralmakeup. Den mest brukte mineralmakeup'en her til lands, og selges i hudpleiesalonger overalt i tillegg til en haug med nettbutikker. Du har sikkert sett plakater etc! Mineralmakeup ja. Det kjenner jeg godt til
Gjest Gjest_Kikki_* Skrevet 6. mai 2009 #16 Skrevet 6. mai 2009 Hmm, det vil forsvinne, men det kan ta litt tid. Jeg er sikker på at det var ID som ga meg urenheter, grå hud og store porer for når jeg kuttet den foundationen og ikke endret noe annet i rutinen min ble problemet borte. Bismuth er noe herk Porene forsvant ganske raskt hos meg, men nå har jeg hud som reagerer raskt på forandringer også.. Gi det 6 mnder, har det ikke gitt seg da kan du jo søke råd hos hudpleier. Huff. Lenge å vente Men jeg bruker mineral makeup fortsatt, fra EM.. dette er vel ikke samme greiene? At jeg har gått fra ene problemet til det andre?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #18 Skrevet 7. mai 2009 Er EM renere (bismuth og slikt) enn id? Ja, EM inneholder ikke bismuth, så sånn sett er det "renere". Litt snillere mot huden ihvertfall, ift at mange reagerer på bismuth.
Gjest Sandbekken Skrevet 7. mai 2009 #19 Skrevet 7. mai 2009 Ja, EM inneholder ikke bismuth, så sånn sett er det "renere". Litt snillere mot huden ihvertfall, ift at mange reagerer på bismuth. Men inneholder EM noen lumske stoffer? Jeg hørte en gang noe om at stoffet Mica ikke er så bra, og det har jeg sett EM har som første ingrediens på listen sin. Jeg har prøvd å google Mica men jeg finner ingen ting! Er det bare jeg som tuller?
Hilde Christina Skrevet 7. mai 2009 #20 Skrevet 7. mai 2009 Så rart. Jeg har ikke merket noe. Er det forskjell fra hud til hud? Jeg bruker den kanskje to-tre ganger i uken, og nå har jeg en pause fordi jeg gikk tom Har veldig lyst til å prøve EM, men det synes det er vanskelig å finne riktig farge. Det er uten tvil individuelt, men det sies at så mange som 75% av brukerne av ID reagerer på bismuth.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå