noffi Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 vil så gjerne ha wedding countdown på profilen min her inne. har lastet ned wedding countdown så den vises på skrivebordet. men får den ikke inn hit. Og alle har det. Men jeg finner ikke ut av d... Noen som kan hjelpe...????
Møffi Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Du må lime inn html koden i signaturfeltet... tror du finner bedre forklaring på ris, ros og tips eller (bare søk ticker) Endret 6. mai 2009 av Mariajenta
junipia Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 dette lurte jaggy jeg også på for jeg prøvde akkurat det du sa om å klippe ut den øverste koden å lime inn som signatur å da stod det bare masse rart i signaturen istedet for bilde og nedtelling...hjælp!
Møffi Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg skrev html, men er visst den lange koderemsa som begynner med [url . hvis det er kvinneguidentickere dere vil lage, så står det godt forklart der inne også
noffi Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2009 har fått til å lage signatur med nedtellingen til kvinneguiden her. Men får ikke tilknyttet den fra www.weddingcoutdown.com... men takk for hjelpen:D
Møffi Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 har fått til å lage signatur med nedtellingen til kvinneguiden her. Men får ikke tilknyttet den fra www.weddingcoutdown.com... men takk for hjelpen:D Ser ut til at jeg har tatt den nederste koden fra weddingcountdown... Som du kanskje skjønner er jeg ikke helt stødig på dette med data jeg heller :gjeiper: Håper du klarer det nå, da!
junipia Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 da ser det bare slik ut hos meg.. klippet og limt inn den nedereste koden
junipia Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 men se nå da dere:) dette var den midterste koden da:) jippi!!!!
noffi Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2009 Hihi. tusen tusen takk for hjelpa:) da fikk jeg det til. Hadde lastet ned wedding countdown til maskina, men visste ikke om denne koden. Lasta ned på nytt å da ble det bra:D kjempemorro:D :gjeiper: stolt som en høne:P
Møffi Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Haha, får håpe vi er bedre til å planlegge bryllup enn å fikse/hjelpe til med å fikse tickere Legger forresten merke til at du skal gifte deg etter meg junipia, da er ikke jeg siste 2010-brud lengre!!!
junipia Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 ja det stemmer:) det er ei til her inne som har samme dato som meg så vi er to etter deg om ikke flere...datoen vår er vår 5 års dag så den betyr litt for oss så den var perfekt:) ååå som jeg gleder meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå