Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hvordan får man vekk betente kviser? Jeg får alltid det,s elv om jeg ikke rører de. Og de kommer gjerne flere på en gang... Har hatt betente kviser på kinnene i iallefall en måned nå. Bruker kvisekrem på de, og renser huden morgen og kveld, uten hell..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en venninne som slet med det samme problemet. hun senset og styrte på, men fant ut etter en helg på hytten at hvis hun rett og slett lot de få være litt i fred så roet de seg, og ble fortere borte.

jeg vet jo selvfølgelig ikke om det bare gjelder henne da :/ men kan jo være verdt ett forsøk kanskje :)

elelrs er jeg like grønn på det der som deg dessverre :(

Skrevet

Du skriver du bruker kvisekrem.. Hva slags?

Gjest Papirkurven
Skrevet

Kviser er jo betennelser i seg selv, så hva mener du med "betente kviser"?

Det er viktig å rense, men også viktig å lukke porene etter rens. Klapp på litt kaldt vann eller bruk ansiktsvann.

Noen har desverre bare hud som får kviser lettere. Det er ikke alltid huden i seg selv som er problemet, det går også veldig mye på alder og kosthold.

Gjest Gjest
Skrevet

Som regel har det med hormoner å gjøre og det er dermed ikke så veldig mye å gjøre med det, dessverre.

Skrevet

Se till att du får rätt produkter att behandla huden med.

När jag försökte behandla mina kviser med medel, rens och tonic gjorde jag det bara värre. Det visade sig att mitt problem var att huden var för torr och därmed producerade mer talg som genererade mer kviser. Acnemedel, tonic och rengöring torkade ut huden mer så den blev tunn, röd och irriterad i tillägg till kvisete.

Jag var på behandling hos hudpleier och fick bra produkter som gör skonsamt rent och som återfuktar huden med mycket näring.

Ta reda på varför du har kviser, och skaffa produkter som är rätt för DIN hud.

Skrevet
Som regel har det med hormoner å gjøre og det er dermed ikke så veldig mye å gjøre med det, dessverre.

Er ikke enig i dette overhodet. Hormonelle urenheter kan holdes i sjakk med gode produkter og f.eks. nattlysolje.

Skrevet

Gode produkter er isåfall ulike typer p-piller osv., om du er veldig plaget ville jeg gått til en hudlege. Disse dype man får i kinnene gir så lett arr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...