Gjest undrer Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Dere som ikke vasker håret hver dag, hvordan greier dere å unngå det? Dusjer dere ikke hver dag heller da kanskje? Så det ikke blir vått mener jeg. Hvis dere ikke dusjer hver dag, vasker dere dere med klut på enkelte steder? Er det vanlig å ikke dusje eller vaske håret hver dag?
Daiquiry Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg dusjer hver dag, men vasker håret annenhver dag. Det blir litt vått i kantene, men det tørker jo fort... Har fått beskjed av frisøren min at det holder med å vaske håret annenhver dag.
Megana Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Tidligere vasket jeg håret hver dag, men dette sliter unødvendig på håret, ikke bare selve vasken, men også hårføner, rettetang osv. Jeg dusjer selvfølgelig hver dag, hver morgen, setter håret opp i knute på toppen eller strikk, er jo ikke noe problem det Strengt tatt må jeg ikke dusje daglig, men jeg føler meg mest ren og komfortabel når jeg dusjer hver morgen Håret mitt takler fint å bli vasket annenhver dag det (Men det er vel smak og behag)
Furstina Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Jag duschar inte varje dag - det tål inte min hud, den blir allt för torr och kliar då. Däremot tvättar jag mig och duschar efter träning och så vidare. Jag duschar nog ca 3-4 gånger i veckan? Oftare om jag tränar mycket en period. Håret tvättar jag absolut inte varje dag. Det är långt och jag har oftast inga produkter i det så det behövs inte. Varannan eller var tredje dag tvättar jag det kanske? Om jag duschar utan att tvätta håret sätter jag upp det i en knut eller tofs.
FantasDick Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Jeg dusjer stort sett hver dag, vasker håret hver 2/3 dag og tar ellers en "kattevask" hvis det trengs. Setter håret opp i en knute, så blir det ikke så vått.
Anglofil Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Jeg dusjer håret annenhver dag, men vasker kroppen hver dag selvsagt. Håret mitt blir altfor fort fett om jeg vasker håret oftere. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Jeg dusjer hver dag og vasker håret ca hver 2-3. dag. De dagene jeg dusjer uten å vaske håret setter jeg det opp og justerer dusjhodet litt lavere, altså nakken og ned for å unngå vått hår. Håret mitt blir fryktelig slitt og stygt hvis jeg vasker det hver dag.
Gjest Grafica Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Jeg både dusjer og vasker håret hver 2-3 dag. Jeg er som Furstina og har meget sensitiv hud, og om jeg dusjer hver dag så blir huden min ekstremt irritert og klør og svir og flasser.
Gjest Kavring Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Jeg dusjer hver dag, men hårvasken tar jeg annen hver dag. Panneluggen må jeg dessverre vaske hver dag. Men jeg gjør som de andre ovenfor, setter opp håret i en knute.
Pingting Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Jeg dusjer og vasker håret hver 2. eller 3. dag jeg og. Ellers vasker jeg meg godt. Slipper unødvendig slitasje på håret, og huden min er ikke glad i å dusje hver dag.
Colargol Skrevet 5. mai 2009 #11 Skrevet 5. mai 2009 Jag duschar inte varje dag - det tål inte min hud, den blir allt för torr och kliar då. Däremot tvättar jag mig och duschar efter träning och så vidare. Jag duschar nog ca 3-4 gånger i veckan? Oftare om jag tränar mycket en period. Håret tvättar jag absolut inte varje dag. Det är långt och jag har oftast inga produkter i det så det behövs inte. Varannan eller var tredje dag tvättar jag det kanske? Om jag duschar utan att tvätta håret sätter jag upp det i en knut eller tofs. Bortsett fra at jeg ikke har kjempelangt hår så høres dette ut som min ukesrutine også -og etter hva de fleste av de jeg kjenner gjør så trodde jeg dette var mest vanlig også? Har tørr hud og er så smått allergiker og da bør man ikke dusje for ofte. Jeg vasker uansett med klut i ansikt og på resten av kroppen hver dag.
Gjest dalieo Skrevet 5. mai 2009 #12 Skrevet 5. mai 2009 Vasker håret hver tredje dag ca. Høres kanskje litt uhygienisk ut, men har tykt hår med mye bølger og fall, og det blir som regel ikke fint før dagen etter jeg har vasket det og utover. Da roer det seg ned litt. Har i tillegg merket at jeg har fått mye mykere og roligere hår etter jeg kuttet ned på hårvasken. Men til spørsmålet ditt: jeg justerer dusjen ned til ansiktshøyde og setter håret opp i en knute. Tada!
Eskild Skrevet 6. mai 2009 #13 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Er det ikke Prince Harry som ikke har vasket håret sitt på over 2 år!? Endret 6. mai 2009 av Eskild
Mischa Skrevet 6. mai 2009 #14 Skrevet 6. mai 2009 Dusjer hver dag, men prøver å vaske håret 2. hver dag - noen ganger oftere, andre ganger sjeldnere. Håret mitt har ikke godt av å bli vasket hver dag. Dette er min løsning for å ikke bli våt i håret
Megana Skrevet 6. mai 2009 #15 Skrevet 6. mai 2009 Dette er min løsning for å ikke bli våt i håret Hihihih du får skaffe deg en slik som hun (*hjerneteppe*) i Charterfeber har også
Gjest LanaLane Skrevet 6. mai 2009 #16 Skrevet 6. mai 2009 Hihihih du får skaffe deg en slik som hun (*hjerneteppe*) i Charterfeber har også Hilde! Jeg dusjer og vasker håret hver 2.-3.dag, har også sensitiv hud som klør som et helvet uansett hvor mye lotion jeg klabber på. Hodebunn klør også, og etter jeg tok permanent for 6 mnd siden er håret mitt kun fint på 2. og 3. dagen.
The Kitten Skrevet 6. mai 2009 #17 Skrevet 6. mai 2009 Dere som ikke vasker håret hver dag, hvordan greier dere å unngå det? Dusjer dere ikke hver dag heller da kanskje? Så det ikke blir vått mener jeg. Hvis dere ikke dusjer hver dag, vasker dere dere med klut på enkelte steder? Er det vanlig å ikke dusje eller vaske håret hver dag? Jeg dusjer 4-5 dager i uken. Håret vasker jeg bare 2 dager i uken, med mindre jeg skal noe spesielt. Det er veldig lett å unngå å vaske håret hver dag, jeg bruker dusjhette.
hvitveis1 Skrevet 6. mai 2009 #18 Skrevet 6. mai 2009 Hvordan unngå å bli våt i håret? Det er jo bare å holde dusjslangen i hånda og dusje kroppen! Har da aldri tenkt på at det har vært noe problem å ikke bli våt i håret...
Norbertine Skrevet 6. mai 2009 #19 Skrevet 6. mai 2009 Jeg vasker håret maks hver tredje dag, dusjer litt oftere. Jeg setter opp håret i strikk hvis jeg ikke skal få håret vått, og stiller inn dusjhodet så det treffer fra skuldrene og ned. De dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg med klut. Både hud og hår har blitt mye penere og mindre tørt etter at jeg sluttet å dusje begge deler hver dag.
Gjest Wacmoc Skrevet 6. mai 2009 #20 Skrevet 6. mai 2009 Jøss, jeg dusjer ca hver dag ( 5-6 dager i uken) og vasker håret annahver gang ca. Har aldri tenkt over om håret mitt blir vått eller ikke, lar det bare bli vått selv om jeg ikke skal vaske det jeg Trodde alle gjorde det Dusjer alltid om kvelden ( om ikke helg ), og vasker meg alltid med klut om morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå