Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym25
Skrevet

Kom igjen og hjelp meg på denne...

forleden natt satt jeg oppe og ventet på typen min som kom hjem fra offshore. klokken passerte midnatt og jeg vurderte sterkt om jeg skulle legge meg..

han komm inn døren og ropte på meg jeg løp bort og gav ham et kyss jeg tok av ham klærne sakte og leide han inn mot soverommet. Vi elsket en god stund men når det gikk for ham følte jeg ingen nytelse inne i meg. Og etter på la han seg bare over på siden og la seg til å sove. Jeg måtte onanere for at jeg skulle få orgasme.

Jenter hva skal jeg gjøre? si ifra eller bare fake en orgasme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Northstar_
Skrevet

Det er vel litt sent å si i fra nå? Hvis han sovnet? Jeg går ut i fra at dette ikke er noe som skjer ofte? Hvis det er noe som skjer ofte så må du bare snakke med han mens dere er i akten og få han til å ta seg tid til deg også. Hvis det var bare i går, så glem det og ta det igjen neste gang :-?

:yy: Northy :yy:

Skrevet

kanskje manne rett og slett var trøtt? det er jo kjent at de jobber 12 timer skift i 2-3 uker....

vent til dagen etterpå....alså...hopp på han etter han har fått sovet litt!!

Skrevet
forleden natt satt jeg oppe og ventet på typen min som kom hjem fra offshore. klokken passerte midnatt og jeg vurderte sterkt om jeg skulle legge meg..

Kan det tenkes at han var litt sliten etter å ha jobbet og reist?

Synes at du skal ta dette med en klype salt jeg, hvis det ikke er noe som gjentar seg hver eneste gang.

Å fake en orgasme synes jeg ikke er noe særlig lurt.

Dessuten er du vel selv delvis ansvarlig for din egen nytelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...