Gå til innhold

typen vil se meg bæsje

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ville dere latt typen se dere gjøre bommelom? Han sier at han tenner veldig på tanken, og jeg må inrømme at det pirrer meg litt, men jeg er veldig usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visst du ikke har noe i mot det, ser jeg ingenting som er i veien for det.

Gjest Gjest
Skrevet

For meg personlig hadde nok grensen gått ved å tisse forran noen, men om dere begge liker det, kjør på :)

Skrevet

Jeg ville aldri gjort det, men om dere begge vil det så er det vel ingenting som står i veien for dere.

Skrevet

Hvis du føler det er greit så er det vel bare å kjøre på? For min egen del hadde det nok ikke vært aktuelt. Jeg liker å være alene på toalettet.

Skrevet

"Pirrende"? Som i at bæsj er sexy?

Jaja, hver sin smak.. Har du lyst, har du lov!

Alternativt kan dere se "2 girls 1 cup" sammen,

der er det dritt i massevis.. Lykke til! :)

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er deilig å bæsje min kjæreste i munnen. Hun liker det egentlig ikke så veldig, men hun stiller opp for min skyld :) Men bare hvis bæsjen er "hard" ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Synes det er deilig å bæsje min kjæreste i munnen. Hun liker det egentlig ikke så veldig, men hun stiller opp for min skyld :) Men bare hvis bæsjen er "hard" ;)

:fise::sjokk::overrasket::hakeslepp::flagg:

Gjest CookieMonster
Skrevet

Gross er alt jeg har å si :sjokkert:

Gjest Gjest
Skrevet
Det der er bare sykt!!

Hva som er sykt og ikke er vel opp til hver enkel å definere. Så lenge det er mellom to frivillige voksne mennesker syns jeg det blir feil å si at det er sykt.

Personlig tenner jeg ikke på bæsj o.l, og om jeg hadde gjort det ville jeg nok holdt tarmbakterier borte fra munnen da man kan bli syk av det.

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe galt i det vel. Jeg har ikke egentlig noen fetish for bæsj selv, men hadde vært villig til å strekke meg langt om kjæresten min ønsket det. Stå på!

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

*hiksteflire*

What ever tickles your fancy... Men enkelte ting er helseskadelig, og da bør en drite i å gjøre det! Excuse the pun :cool:

• Liker 2
Skrevet

enig... !

• Liker 1
Gjest olala
Skrevet

Enig! Pluss moms, mer hakeslepp og tre ekstra norgesflagg!!

Gjest Gjest
Skrevet

Vet du i det hele tatt hvilken smitterisiko det medfører? Hørt om E coli bakterien? jeg håper for hennes skyld at dette er en tulletråd, hun kan bli veldig syk.

Håper dette er tull, fordi vi er vel såpass kunnskapsrike i dette landet at vi vet faren med avføring. :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Gjest Gjest_trond_*
Skrevet
Han spydde.:(:(

Hei på deg!

Det var kanskje ikke så overraskende reaksjon dersom det var første gang. Håper ikke det ødela for din del siden du syntes det var en pirrende tanke i forkant. Synes dere skal forsøke flere ganger og ikke ha så store forventninger i starten, da vil dere etterhvert finne ut om det er noe for dere. Det er både deilg og vakkert når dere finner gleden ved denne leken.

Lykke til videre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...