Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Har ikke begynt, og eldste er fire år. Jeg har vel en tanke om at det er noe som passer i vår-/sommersesongen før skolestart, men aner ikke om det er seint. Eller tidlig. Man kommer selvfølgelig langt med borrelås, men man "skal" jo kunne knyte sko ...
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 sønnen min fikk det i lekse på skolen i første klasse, det var lekse en uke for hele klassen. Han lærte det, men har ikke knytt en knute siden, og vil bare ha borrelås til han blir 20 påstår han....
*Mocca* Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2009 har en som er i slutten av 1.klasse nå, han har knytesko, men klarer ikke knyte selv ennå. Men han sier at han ikke vil ha borrelås-sko... Vi prøver med jevne mellomrom å øve, men han blir lett frustrert...
Wildrose Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Min datter har også fått det i lekse i første klasse. Det går bedre og bedre, men sløyfene er ganske vanskelig ennå.
thumbalina Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har en i andre klasse - og han nekter.... blir bare frustrert og ender opp med å trø på seg skoene på skolen - og ødelegger de da... så det blir borrelås en stund til hos oss.. så får vi prøve igjen i løpet av sommeren før det er skolestart igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå