Gå til innhold

Forlovere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal gifte meg 07.08.10 :yvonne: og jeg lurer bare på når det er vanlig å velge forlovere???. Har dere det klart allerede?

Jeg er litt i tvil om hvem jeg skal velge. Jeg har to nære venninner som jeg har kjent i mange år, så jeg lurer på om jeg må rett å slett ha to forlovere...er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt greit å ha to. Bare en kan signere på papirene, men alt det andre er det greit å være to om. :)

Det er jo ingen grunn til å vente med å spørre. :)

Skrevet

Vet om en som hadde det. Det gikk kjempefint. Det kan være lurt at du vet at de går sammen, og at de klarer å sammarbeide :)

Kjenner de hverandre fra før?

Skrevet

Hvis du har bestemt deg for hvem du vil ha som forlover så er det bare å spørre personen!

Skrevet

Hørt om mange som har to. Trekk lodd om hvem som skal signere papirene :) Du trenger ikke vente! Ta opp telefonen og spør med det samme! Eller inviter dem på restaurant, og spør dem sammen da :)

Skrevet

Jeg er en av to forlovere, og det funker supert=) Vi ble spurt for to måneder siden ca, og bryllupet er ikke før i mai neste år. Jeg er i hvertfall veldig glad for at jeg fikk god tid på meg, da har jeg jo sjans til å gjøre det best mulig=) Det er jo en del ting som skal planlegges og tale som skal skrives=)

Skrevet

Hei..

Joda, de kjenner hverandre godt fra før så samarbeidet mellom de tviler jeg ikke på....vi har vært et trekløver i mange år, så det blir nok til at jeg kommer til å spørre de begge to :jepp:

Skrevet

Jeg skal gifte meg i juni 2010, og har valgt forlover allerede :)

Tror forlovere setter pris på å ha god tid på å forberede seg de også.

Jeg har selv vært forlover, og hadde 6 mnd på meg.

Gikk fint, men hadde nok vært litt mindre stressende med bedre tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...