Bruden_2010 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hei. Jeg skal gifte meg 07.08.10 og jeg lurer bare på når det er vanlig å velge forlovere???. Har dere det klart allerede? Jeg er litt i tvil om hvem jeg skal velge. Jeg har to nære venninner som jeg har kjent i mange år, så jeg lurer på om jeg må rett å slett ha to forlovere...er det vanlig?
leirbål Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Det er helt greit å ha to. Bare en kan signere på papirene, men alt det andre er det greit å være to om. Det er jo ingen grunn til å vente med å spørre.
krillan Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Vet om en som hadde det. Det gikk kjempefint. Det kan være lurt at du vet at de går sammen, og at de klarer å sammarbeide Kjenner de hverandre fra før?
MissStiles Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Hvis du har bestemt deg for hvem du vil ha som forlover så er det bare å spørre personen!
Jade Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Hørt om mange som har to. Trekk lodd om hvem som skal signere papirene Du trenger ikke vente! Ta opp telefonen og spør med det samme! Eller inviter dem på restaurant, og spør dem sammen da
Pialill Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er en av to forlovere, og det funker supert=) Vi ble spurt for to måneder siden ca, og bryllupet er ikke før i mai neste år. Jeg er i hvertfall veldig glad for at jeg fikk god tid på meg, da har jeg jo sjans til å gjøre det best mulig=) Det er jo en del ting som skal planlegges og tale som skal skrives=)
Bruden_2010 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2009 Hei.. Joda, de kjenner hverandre godt fra før så samarbeidet mellom de tviler jeg ikke på....vi har vært et trekløver i mange år, så det blir nok til at jeg kommer til å spørre de begge to
LindaM Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Jeg skal gifte meg i juni 2010, og har valgt forlover allerede Tror forlovere setter pris på å ha god tid på å forberede seg de også. Jeg har selv vært forlover, og hadde 6 mnd på meg. Gikk fint, men hadde nok vært litt mindre stressende med bedre tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå