Gjest Fiskekjærringa Skrevet 19. juli 2003 #1 Skrevet 19. juli 2003 Jeg er en fiskejente som lurer på hvilke stjerne tegn som passer for meg? Er det noen som vet det? Er bare nysgjerrig? Har litt øyne for en tyr gutt nå... passer tyrer for fiskene? Fiskekjærringa
Achmed Skrevet 19. juli 2003 #2 Skrevet 19. juli 2003 Siden merkur står i vest og Las Palmas er full av fulle nordmenn, og siden Odin og Kasiopeia er fine stjernebilder, synes jeg rett og slett du skal tenke selv istedenfor å sjekke horoskopet.
Gjest Fiskekjærringa Skrevet 19. juli 2003 #3 Skrevet 19. juli 2003 Må man være tom i skallen for å være nysgjerrig? :o Fiskekjærringa :cry:
Rapitap Skrevet 19. juli 2003 #4 Skrevet 19. juli 2003 Jeg har en veninne som er fisk, og hun er gift med en tyr...
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2003 #5 Skrevet 20. juli 2003 En av mine beste venner er tyr, og hans samboer er fisk. De er perfekte sammen. På den annen side er min ene sønn fisk, og hans tyresøster og han er i tottene på hverandre hele tiden, men dette skyldes sikkert den berømmelige søskenkjærligheten. Min tyredatter hadde også en fiskebestevenninne i mange år, til det viste seg at fiskevenninnen var råtten og egosentrisk og overhodet ikke til å stole på, men det igjen skyldes nok dette ene mennesket sin personlighet. Nei du vet, stjernene har nok ikke sååå mye å si, selv om de stemmer utrolig bra mange ganger. man har jo forskjellige ascendtanter som kan overskygge selve stjernetegnet blant annet. Jeg sier bare; go for it - det verste som kan skje er at det ikke vil vare evig.
Sisilie Skrevet 20. juli 2003 #7 Skrevet 20. juli 2003 Siden merkur står i vest og Las Palmas er full av fulle nordmenn, og siden Odin og Kasiopeia er fine stjernebilder, synes jeg rett og slett du skal tenke selv istedenfor å sjekke horoskopet. Har hørt at "alle fulle nordmenn har begynt å reise til Thailand nå"....... ... jeg har hørt andre menn si omtrent det samme,og jeg ler like godt hver gang av fantasifull kommentar! - Man SKAL være skeptisk, det er riktig det! Men når det er sagt, så: For å svare på spørsmålet, så har jeg lært på noen astrologi-kurs at Tyr og Fisk i utgangspunktet skal være en bra match, så jeg sier som de andre her:- go for it!! - Bare du selv kan finne det ut.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #8 Skrevet 20. juli 2003 Har hørt at "alle fulle nordmenn har begynt å reise til Thailand nå"....... Det er nok fordi månen står i tyrens tegn, og Odin er utro med Frøy. Jeg baserte meg på «Det beste fra Hjemmets horoskop 1987», og det er jo en del som har forandret seg siden da.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #9 Skrevet 21. juli 2003 Jeg er Skorpion og min kjære er skytte, noen som vet om dette er en god match?
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #10 Skrevet 21. juli 2003 Jeg er Skorpion og min kjære er skytte' date=' noen som vet om dette er en god match?[/quote'] Skytte og skorpion er ikke de som sies å være de stjernetegnene som går best sammen. Både skorpionen og skytten er lidenskapelige å ikke så lite sjalu begge to… så det kan bli et stormfullt forhold! Sjeldent uten problemer og garantert ikke kjedelig! Men det krever mye jobb. Men som er nevnt flere ganger før her, så er det ingen regel uten unntak og her finnes det heller ingen fasit! Hvis du vil vite mer kan du gå inn på www.spray.com/horoskop der vil det stå mer om hvem stjernetegn som passer for deg. Ellers så kan du gå inn på denne siden på www.sol.com => http://www.sol.no/diskuter/show.cgi?catego...&conference=246 Håper disse linkene hjalp deg litt... :yy: Northy :yy:
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #11 Skrevet 22. juli 2003 http://spray.no/horoskop skal det være. Synes sånt er litt morsomt, jeg.
Tina68 Skrevet 23. juli 2003 #12 Skrevet 23. juli 2003 Legger inn en super link til alle dere som liker astrologi :D http://www.astrologyzone.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå