Gå til innhold

Er den kvinnelige orgasmen en myte?  

1. 1. Er den kvinnelige orgasmen en myte?

• Ja den er oppskrytt og jeg har aldri hatt en orgasme
      2
    • Jeg får skjeldent orgasme
      7
    • Nei den er ikke en myte og jeg opplever det hele tiden
      37

Anbefalte innlegg

Gjest Skult identitet
Skrevet

Hei

Jeg har noe som jeg har lurt på lenge.

Jeg er 30 år og har til dags dato aldri hatt en orgasme. Er den kvinnelige orgasmen oppskrytt og det er flere som meg der ute...? eller er jeg den rareste personen på denne planeten og Frigid?

Ofte får jeg følelsen av at mange er som meg, mens andre ganger så virker det motsatt. Dette er litt for ømtålelig til at jeg kan snakke med venninnene mine om det også... Jeg må bare si at jeg er veldig glad i sex og stortrives med kjæresten min, men har aldri opplevet noen eksplosjon i det hele tatt... Det som plager meg mest er jo at jeg føler at jeg går glipp av noe... I tilegg så må jeg jo innrømme at min selvtillit får en knekke hver gang dette temaet blir brakt på bane, selv om jeg aldri har fortalt dette til noen.

Vær så snill og gi meg deres erfaringer...

Tutta :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess
Skrevet

Nei, den er ikke en myte og jeg opplever det hele tiden!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg opplever det alltid og mange ganger. Men det er ikke akkurat noen eksplosjon da....

Skrevet

BRUK FINGERN PÅ KLITTEN samtidig med at han elsker med deg, da går det for deg i en fin orgasme og så kan du komme samtidig med han. det gjør jeg/vi!

lykke til

Gjest vampie
Skrevet

den kvinnelige orgasmen er så absolutt tilstede. jeg har en akkurat nå

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei  

Jeg har noe som jeg har lurt på lenge.

Jeg er 30 år og har til dags dato aldri hatt en orgasme. Er den kvinnelige orgasmen oppskrytt og det er flere som meg der ute...? eller er jeg den rareste personen på denne planeten og Frigid?  

Ofte får jeg følelsen av at mange er som meg, mens andre ganger så virker det motsatt. Dette er litt for ømtålelig til at jeg kan snakke med venninnene mine om det også...  Jeg må bare si at jeg er veldig glad i sex og stortrives med kjæresten min, men har aldri opplevet noen eksplosjon i det hele tatt... Det som plager meg mest er jo at jeg føler at jeg går glipp av noe... I tilegg så må jeg jo innrømme at min selvtillit får en knekke hver gang dette temaet blir brakt på bane, selv om jeg aldri har fortalt dette til noen.

Vær så snill og gi meg deres erfaringer...

Tutta  :oops:

Jeg var godt opp i 20 årene før jeg opplevde orgasme, og det var etter at jeg begynte å eksperimentere selv. Lær din egen kropp å kjenne for da er det oftere lettere å kunne fortelle din partner hvordan du vil ha det.

Noen bruker lengre tid før de får orgasme og da må partneren være tålmodig, min er det heldigvis, for det kan av og til ta veldig lang tid før jeg oppnår orgasme.

begynn å lek med deg selv, og prøv deg frem, så skal du se at det kanskje blir en liten eksplosjon på deg også :wink:

oralsex kan være den beste metoden om en har problemer med å oppnå orgasme, forsiktig om en da liker det.

Det kan jo også være at du ikke helt klarer å hengi deg 100% og da kan det også oppstå problemer.

la fantasien fløde og nyt kjærtegnene :wink:

Skrevet

Den kvinnelige orgasmen er ikke en myte. Opplever den både titt og ofte, og gjerne flere ganger på kort tid :sjarmor:

Hvis du sliter med å få orgasme, kjøp deg en vibrator som ikke bare har selve kuken, men som også har en klitoris-stimulator. Da tenker jeg du snart får oppleve din første orgasme, jeg :wink: Kan f.eks. tipse deg om denne. :sjarmor:

Lykke til!

Lillian

Skrevet

:o Så...BLÅ...den var da!!!

Nei, kvinnelig orgasme er ikke en myte. Synd å høre at du ikke får det til. Virkelig. Men det finnes jo så mange hjelpemidler og lesestoff om dette som overhodet mulig, vil jeg tro.

Spørsmålet er vel kanskje om dette sitter mellom ørene dine; at du ikke slipper opp nok, kanskje? Det krever ihvertfall at du ikke "låser" deg. Har ikke hørt om at noen er konstruert slik at det er fysisk umulig å få orgasme, uten å vite alt om dette.

Skrevet
:o  Så...BLÅ...den var da!!!

Spiller fargen noen rolle da?? Spiller vel ingen trille så lenge den gjør nytte for seg :sjarmor:

Men en ting......Husk batterier i massevis :sjarmor:

Lillian

Skrevet

Kjøp deg en Butterfly og hør englene synge.

Kanskje du kan prate med kjæresten din først og dere kan kjøpe den sammen.

Hilsen Trille

Gjest Fuglehue
Skrevet

Nei er du gal i går lekte vi hyppla ri for første gang og jeg hylte hahahahha hver gang jeg satte meg ned for det var så hååååååååååååååååååååå man kan ikke beskrive sånt, men det er ikke oppskrytt

Skrevet

Har hatt mange orgasmer, men HELE TIDEN???? Nei det hadde blitt slitsomt!!! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette har jeg ikke noe tro på! Alle jenter som er her inne har hatt orgasme? Hvorfor ikke være ærlige? Og mener dere med dette, at det fikk dere selvfølgelig første gang osv.

Tror dere farer med løgn!

Skrevet

Jeg får orgasmer, men ikke alltid når jeg vil, og sjelden under samleie eller oralsex..

De første årene av min seksuelle "karriere" fikk jeg det ikke i det hele tatt, men det hjelper å trene..

Det hender jeg får til med hånden, men da må jeg være veldig tent i utgangspunktet..

Ellers kan dusjen eller boblebad være gode hjelpemidler.

Men... vibrator er tingen!! :wink:

Skrevet

Vibrator er ikke så dumt nei, den butterflyèn som ble omtalt før her er fin og den kan brukes av par også :sjarmor: For å svare på spørsmålet, ja jeg får orgasme og det jeg glad for :blunke:

Gjest gjest1
Skrevet
Dette har jeg ikke noe tro på! Alle jenter som er her inne har hatt orgasme? Hvorfor ikke være ærlige? Og mener dere med dette, at det fikk dere selvfølgelig første gang osv.

Løgn? Hvorfor det - det er da ikke så vanskelig?

Det har kanskje litt med erfaring med egen kropp og sånt og gjøre da, og om man er interessert i sex eller ikke. Har du dårlig forhold til kroppen din og aldri har onanert, så er det ikke noe rart om du ikke får orgasmer. Det skal litt til for en gutt tror jeg å gi jenta si orgasme hvis hun ikke på forhånd har noe forhold til sin egen seksualitet.

Jeg får i hvert fall som oftest orgasme når jeg har sex, noen ganger under selve samleie, noen ganger ved oralsex, og noen ganger ved fingersex - men det gjorde jeg på langt nær de første gangene jeg hadde sex med gutter, enda jeg faktisk har gitt meg selv orgasmer fra jeg var tolv ca.

Gå hjem og øv!!

Gjest Fuglehue
Skrevet

Å nå kom jei på jei får ikke årgassme jei skreik fårdi jei slo hodet i veggen! :oops: jei grein ike av årgassme, jei grein fårdi de var vonnt ahahahhaa åsså feiker jei allti! ;)

Skrevet

:D :D

hei !!

fikk av mannen min her en kveld en vibrator som han hadde kjøpt på kondomeriet-en son var med små kuler inni og en splittet tapp mot klitt.

den er bare mega god- kom som en orkan etter bare få sekunder - fikk 8 orgasmer den kvelden!!! anbefales-

den er rosa

anne mette

Skrevet

Ikke en myte.....men veldig oppskrytt.

Har aldri hørt om analorgasme feks.

Eller om 6 orgasmer etter hverandre.Har jeg en ,så er det stopp.Jeg klarer ikke mere på en stund da. :ler:

Men at det kan enten være sterk eller svak ......det er sant.

Hadde min første da jeg begynte med utforskning av min egen kropp som 10 åring.

Men det er faktisk noen som aldri opplever orgasme.Men selvsagt er det ingen myte.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Orgasmer er sjeldent oppskrytt! de som ofte har orgrasmer synes nok at det er en bra ting.. en orgasme er oppskrytt hvis den sjeldent kommer, eller aldri har funnet sted hos et menneske som skryter av orgasmene sine! Eller når noen faker en orgasme under samleie.

jeg tror de fleste kvinner har orgasmer. ikke nødvendigvis sammen med partneren, men på egenhånd. orgasmer er bra, det er godt og helt normalt. Tror det er få kvinner som ville skrevet inn på et forum og løyet om en usann orgasme..!?

Det mest intime man kan oppleve er bla. orgasmen. Og ikke alle klarer og slappe av med et annet menneske såpass mye at man oppnår dette (orgasme)..Derfor tar det lang tid (ofte) før en kvinne opplever det sammen med en mann. Men det å utforske seg selv er fullstendig nødvendig. Det er sunt og bra både for psyken og evnen til å kjenne seg selv utvendig og innvendig følelsesmessig. Dere som ikke opplever dette burde kjøre på med dere selv! Ingenting å være redd for! Ingen skal vite at du blir kjent med kroppen din. Det er din egen hemmelighet! Og du trenger det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...