Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor de selger tomme beholdere i reisestørrelse? Har hørt at de finnes men har glemt ut hvor. Så slipper jeg dra med tunge store flasker med shampoo og kremer..

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Mener at de har det på HM. Enkelte Lindex-butikker har vel også. :)

Skrevet

ja H&M har både krukker og flasker!

Skrevet

Bor du i Oslo så kan du gå til "Handysize" i Byporten. Finnes en på flyplassen i Stavanger også så de finnes vel flere steder i landet - eller du kan bestille via nettsiden deres.

Ellers så vet jeg at "Nomaden" har mye bra i små reiseflasker. (Også netthandel, ja.)

Skrevet

Hvis du er i nærheten av Oslo: de har masse forskjellig på Muji (underetasjen i Åhlens ved siden av Steen & Strøm). Bedre enn H&M synes jeg, noen av flaskene jeg har kjøpt der har en tendens til å lekke.

Gjest Gjest
Skrevet

"Såpe" har også kjempefine beholdere; små flasker med pumpe o.l. De har også sett med flere forskjellige i en mappe.

Skrevet

Takk for svar:) Får ta en tur til H&m, Lindex og Vita å kikke etter siden jeg ikke bor i Oslo.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Bor du i Oslo så kan du gå til "Handysize" i Byporten. Finnes en på flyplassen i Stavanger også så de finnes vel flere steder i landet - eller du kan bestille via nettsiden deres.

Ellers så vet jeg at "Nomaden" har mye bra i små reiseflasker. (Også netthandel, ja.)

Var å tittet på nettsidene til Handysize og Nomaden nå! Og tusen takk for tipset! Der hadde de masse genialt. Tenker blant annet på å kjøpe tomme beholdere, sånn at jeg kan helle over shampo/balsam og rensemelk og tonifying lotion fra Decleor.

Noen som har kjøpt anlegget til Ipod som de selger på handysize.no?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...