Fruktvand Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Noen som vet hvor de selger tomme beholdere i reisestørrelse? Har hørt at de finnes men har glemt ut hvor. Så slipper jeg dra med tunge store flasker med shampoo og kremer..
Gjest SmallTalk Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Mener at de har det på HM. Enkelte Lindex-butikker har vel også.
Cata Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Bor du i Oslo så kan du gå til "Handysize" i Byporten. Finnes en på flyplassen i Stavanger også så de finnes vel flere steder i landet - eller du kan bestille via nettsiden deres. Ellers så vet jeg at "Nomaden" har mye bra i små reiseflasker. (Også netthandel, ja.)
Cammiebella Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Hvis du er i nærheten av Oslo: de har masse forskjellig på Muji (underetasjen i Åhlens ved siden av Steen & Strøm). Bedre enn H&M synes jeg, noen av flaskene jeg har kjøpt der har en tendens til å lekke.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 "Såpe" har også kjempefine beholdere; små flasker med pumpe o.l. De har også sett med flere forskjellige i en mappe.
Fruktvand Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2009 Takk for svar:) Får ta en tur til H&m, Lindex og Vita å kikke etter siden jeg ikke bor i Oslo.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Bor du i Oslo så kan du gå til "Handysize" i Byporten. Finnes en på flyplassen i Stavanger også så de finnes vel flere steder i landet - eller du kan bestille via nettsiden deres. Ellers så vet jeg at "Nomaden" har mye bra i små reiseflasker. (Også netthandel, ja.) Var å tittet på nettsidene til Handysize og Nomaden nå! Og tusen takk for tipset! Der hadde de masse genialt. Tenker blant annet på å kjøpe tomme beholdere, sånn at jeg kan helle over shampo/balsam og rensemelk og tonifying lotion fra Decleor. Noen som har kjøpt anlegget til Ipod som de selger på handysize.no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå