Gå til innhold

Enda mere kropp!

Gjest Coolaid

Hvordan skal gutte/mannekroppen se ut?  

1. 1. Hvordan skal gutte/mannekroppen se ut?

• Muskuløs aller helst med six pack
      1
    • Veltrent
      17
    • Rund og god
      4
    • Noe å ta i
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Det er jo kjempemasse snakk om jente/kvinne kropper her inne. Kan godt forstå at dere er lei kroppshysteriet. Hvordan ser dere på guttas kropper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så veldig opptatt av kropp og fant ikke noe som passet blant alternativene.

Men det styggeste jeg vet er bodybuilder-kropper. De er så harde :-? .

Det skal helst være mykt og naturlig. Om det er noen kilo for lite eller for mye spiller egentlig ikke noen rolle.

Det viktigste er toppetasjen egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann skal være snill, morsom og sjarmerende. Kroppen er det ikke så farlig med, så lenge har er noenlunde ok å se på.

Forøvrig synes jeg det virker som om kvinner legger mindre vekt på utseende ved valg av partner enn det menn gjør...

Forøvrig er min forlovede under kategorien "Veltrent"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Spiller faktisk ikke så veldig stor rolle. Sier seg selv at ekstremitetene innen vekt ikke er noe for meg. Det som er litt skummelt er at kjæresten min veier 63 kilo og er 180 høy. Og faktisk ikke er en vandrende samling knokler. Men jeg skulle ønske han la på seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt skummelt er at kjæresten min veier 63 kilo og er 180 høy.

Min er 192 og veier litt over 70 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vampie

at de er pen i trynet er viktigere for meg enn hvordan kroppen deres er. men jeg liker ikke tjukkaser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kropp er veldig viktig synes jeg - skal ha litt muskler - heller litt kraftig enn for tynn - og HØY !!!!

Bodybuilderkropp er ikke fint - dessuten er det altfor mange som trener overkroppen sin men har de pinglebena , må være symmetri !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ikke ha større pupper enn meg, ivertfall.. er ikke så glad i tjukkaser jeg heller. Noenlunde veltrent kropp er bra. Men verre enn tjukkaser er sånne skjeletter.. veldig tynne, æsj, orker ikke ta på dem.

Kanskje derfor gutter prøver seg fra bakerste rad i kvinnekroppsdebatten med "vi liker litt kropp vi assa, vi liker dem ikke skraptynne".. synd de ikke blir særlig hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å ha litt å ta i jeg da....

Gubben min er 189 cm høy,og veier 106 kg.

Helt passe synes jeg.

Ellers spiller det liten rolle hvordan han ser ut.

Jeg har lært meg at utseende ikke teller.

Jeg elsker ham,og for meg vil han uansett være vakker.

Jeg var sammen med en fyr for noen år siden,og jeg kødder ikke når jeg sier at han så ut som en Gresk Gud!

Han var ekstremt pen...

Men i hodet,der var han tom som en blikkboks! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helt ærlig - så spiller faktisk mannens kropp en hel del for meg..Nå har det seg også slik at omtrent alle som prøver seg på meg HAR en meget vakker kropp..De andre tør vel ikke å prøve! :P

Liker de som er høye, slanke og med smale hofter og liten rumpe..og ja, de må ha noe i toppen også.

Får ikke stemt da jeg er anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit med pels på ryggen, Thomas.

Gubben min har masse...

Ser nesten ikke forskjell på forran og bak! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Så lenge man ikke sitter og venter på at knappene skal sprette ut- ala Gislefoss,så .........Skal innrømme at jeg ikke er så begeistra for hverken tjukkaser eller beinrangel, men hår på ryggen,tja - hvis fyren ellers er kjempegrei, morsom,snill og har omløp i hue så burde ikke det bety så mye. :brunette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en mann som er passe muskuløs og veltrent men har like mye hår på ryggen som som en Collie?

Da er det nok bare en ting å gjøre .... fram med voksen :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Ser foresten at mange av dere sier at det ikke spiller så stor rolle hvilke kropp man har bare man har noe i toppetasjen osv. Er det slik at dere syns ikke det er så nøye med oss, men mange av dere er jo kjempeopptatt av at dere skal ha flotte kropper ( har sett debattene her inne). Er ikke det litt dobbeltmoral? Bare spør jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vil jo se bra ut...D'ække no' gæærnt med det!! :ler: Men, så viser det seg at når alt kommer til stykket så betyr ikke utseendet så forferdelig mye...

Men jeg holder på min påstand om at menn ser mer på utseendet hos en eventuell partner enn det kvinner gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmann - har ikke slått deg at menn og kvinner faktisk er forskjellige heldigvis) og fokuserer på forskjellige ting?? Enig med Madamen her.

Litt generalisering men menn legger vekt på utseendet når de velger partner - ergo blir kvinnene fokusret på det også. Kvinner legger vekt på at mannen har penger og status - ergo mannen må skaffe seg en god jobb. Mange kvinner vil ha en snill og god mann - dvs. vurderer de personlige egenskapene hos mannen - da gjør det ikke så mye om han ikke ser så bra ut eller har mage osv. Menn kan tenke seg en sexy dame for et ONS eller noe kortvarig - men for noe langvarig skremmer det dem. Samme også hvis hun har en bra utdannelse og jobb - da skal hun helst ikke være bedre enn mannen.

Og slik som jeg beskriver er det nok bare ..... :enig_animasjon: :murvegg: :enig_animasjon: :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...