Gjest Gjest_kattis_* Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hei! Jeg vurdere å kjøpe kattebur da pusen min ikke liker å kjøre bil! Hun skriker og jamrer og klorer så fort vi nærmer oss bilen.. Vi pleier å få kattevakt når vi reiser bort, men av og til må jeg ta hun med og håper det kan blir bedre ved å sitte i bur. Men jeg vil ha ett bur hun føler seg trygg i og ikke ett som kun forbindes med bilkjøring. Så kunne tenke meg en liten "kurv-bur" som kan stå fremme i stuen meg en liten pels/pledd i så hun kan kose seg i. Er det noen tips om hvor jeg få tak i noe sånt?? Takk for alle svar :-)
Gjest Mea Culpa Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 De fleste dyrebutikker selger transportbur til katter, eller du kan kjoepe brukt.
Gjest Gjest_AnetteR_* Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Katten forstår ikke forskjell på et koselig kurvbur og et transportbur. Legg et mykt, varmt pledd i bunnen så vil nok pus bruke det som hule og seng uansett. Det er smart å ha buret stående fremme - da er pus vant med det. Det beste er nok et solid transportbur, disse har god størrelse, og særlig dersom pus klorer og vrir seg er det best med et solid bur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå