Gå til innhold

Hvorfor trives du?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmmm....Ser ikke akkurat ut som om det er mange fra bygda her.... :roll:

Skrevet

Elsker huset mitt og utsikten min! Jeg tror kanskje jeg har en av de flotteste utsiktene her i byen! Kan si det uten å skryte, ettersom jeg ikke har laget utsikten selv... :ler: Bare storhavet utenfor vinduene mine, og badeplass med sandbunn like nedenfor huset! Samme hvor trøtt og sliten jeg er; når jeg kommer hjem og ser havet får jeg ro i sjela!

Dessuten er jeg kjempeglad i byen min og en ekte bypatriot!

Skrevet

- utsikt (ser Mjøsa :briller: )

- kort avstand til jobben (passe tur på sykkelen )

- rolig strøk

- fin avstand til sentrum (5-6 minutter m bil - litt mer med sykkel)

- god, stor hage (masse plass så hunden kan boltre seg)

- nyoppusset enebolig (minimalistisk stil)

- passe avstand til foreldre (godt etter noen år i utlendighet)

Skrevet

Hvorfor jeg trives her jeg bor.. Tenker du på byen eller???

Jeg trives i leiligheten min fordi jeg endelig har fått det AKKURAT slik jeg vil. Jeg bor sammen med drømmemannen min og jeg har det fint. Leiligheten ligger i en koselig bÿgård, meget sentralt.

Det som er så fint AKKURAT her jeg bor er at det ligger i en rolig gate. Det er oppå en slags haug, så det er lange bakker opp til hvor den ligger. Det tar meg to minutter å gå ned til sentrum, så samtidig som her er rolig, er det kort vei til alt jeg trenger.

Jeg har bodd i byen nesten hele livet. Jeg trives her fordi det er en meget vakker by, og jeg har alt jeg trenger her( nesten da.. ett par ting jeg kunne ønsket som åpna her... :wink: )

Jeg har familien rundt meg, og bor bare 6-7 min kjøring fra pappa. Der har jeg sjøen og turområder om jeg føler for det.

Byen i seg selv er grei nok. Ålesund er en jåleby, og det kan være negativt.

Her kunne godt vært litt mer sol og mindre regn til tider, men når man er født og oppvokst her så er man vant til været- Jeg liker det.. Det er INGENTING som er bedre enn å kle på seg godt med klær og gå tur i fjæra når det blåser og regner.. Jeg får en ro over meg som er deilig.

Alt i alt trives jeg vel med livet mitt, å da trives man som regel med omgivelsene rundt seg. Sånn er det hvertfall for meg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...