babord Skrevet 5. mai 2009 #1 Del Skrevet 5. mai 2009 Gilde Go' og mager bacon som gikk ut på dato 29.04, kan jeg spise det? Har ligget i kjøleskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. mai 2009 #2 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde ikke vært bekymret for å spise det, bacon er jo holdbart p.g.a. at det er saltet og røkt, og når det attpåtil er magert er det sikkert ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 5. mai 2009 #3 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg spiser ikke bacon og pølser hvis de er glatte. (Det dannes et tynt slim lag før jeg kan kjenne vond lukt.) Da er det bakterier. Ellers er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mai 2009 Ok, takk for svar Jeg hadde allerede kasta den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #5 Del Skrevet 5. mai 2009 Samboeren min tviholdt på en pakke tre uker gammel bacon og var helt sikker på at den skulle han spise, enda jeg prøvde å kaste den:P Den både smakte og lukta surt:P Haha, var helt fantastisk å se på mannen tygge på de seige greiene;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, ææsj.. Jeg har en litt sånn irrasjonell angst for gammel mat..freaks me out Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå