Gjest gjestkvinne Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hvor finner man veninner med GOD SELVTILLITT og tilfredshet med seg selv og eget utseende og kropp i dag ? Virker som absolutt alle jenter er full av komplekser og utilfredshet med seg selv, og er sjalu over andre jenters utseende etc ( virker det som på meg ) - og dermed ikke orker synet av meg - forde de syns jeg ser " for bra ut " rett og slett utseendemessig . Andre kvinner ser på meg alltid desverre som en konkurrent - men jeg vil jo bare være en venn for dem , og en bra veninne også .Da jeg er 100 pålitelig og samvittighetsfull o.a Og kan være en kjempetrivlig veninne .Jeg syns det er dårlig gjordt at " såkalte veninner liksom " ikke vil gå ut på byen sammen med meg ( livredd jeg skal få all oppmerksomheten osv fra menn osv kanskje ???.Forde jeg tilfeldigvis ser meget bra ut for alderen ...Så har lært meg å alltid gå ut på byen alene - treffer uansett mange hyggelige menn og kjente - og har det gøy likevell .Men syns det er så barnslig og dårlig gjordt når tidligere veninner alltid takker nei til å bli med ut på byen .Men så ser jeg de dagen etterpå ute med andre venniner , og det uten å ha tipset meg ..eller spurt om jeg vil bli med osv . Må jo bety de ikke ønsker å gå ut sammens med meg da -forde jeg er " alltfor pen " ... Men hallo - jeg har mann og er ikke på sjekkern .Ergo - jeg er ingen konkurrent uansett . Dette er et seriøst innlegg - ikke tulleinnlegg . DET er litt sårt at jeg ser veninnegjenger jeg kjenner ute på byen - uten å ha invitert meg med .Enda jeg har spurt mange ganger om vi ikke kan ta oss en tur ut .. Nå har jeg gitt blaffen ! De er tydeligvis for usikre på seg selv - til å orke å være sammen med en " pen " veninne ... Å være pen jente = lite EKTE gode veninner desverre ! For andre kvinner er mann ikke " veninne-emne " - kunn en ubehagelig konkurrent ...de helst vil unngå i sosiale sammenhenger . Noen som kjenner seg igjen og har det likedan ? Dermed ender jeg opp med mest mannlige bekjentskaper " venner " / drikkekompiser osv . Vil jo gjerne ha veninner og av samme kjønn .Men finner ingen veninne som er trygg nok på seg selv og har selvtillitt nok - til å være sammen med meg uten å føle seg mislykka selv eller misunnelig ...desverre ! Kjedelig ! Har PENE KJEKKE MENN det på samme måte ? Blir de og litt utestengt fra sosiale sammenkomster forde de blir sett på som konkurrent ovenfor damer ? En liten utblåsning .Er bare så lei av dette nå .
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 hei er du sikker på at det er pga utseendet ditt, og ikke noe annet? synes det høres merkelig ut. synes landet flyter over av smellvakre jenter, så hvis noen skulle føle seg truet fordi venninna er veldig pen, så bør nærmest alle jenter i landet føle seg truet? ikke for å være slem med deg og si at det er personligheten din! men at hele venninnegjenger skal oppføre seg slik som dette pga at du er pen høres ganske lamt ut.
Gjest gjestkvinne Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 hei er du sikker på at det er pga utseendet ditt, og ikke noe annet? synes det høres merkelig ut. synes landet flyter over av smellvakre jenter, så hvis noen skulle føle seg truet fordi venninna er veldig pen, så bør nærmest alle jenter i landet føle seg truet? ikke for å være slem med deg og si at det er personligheten din! men at hele venninnegjenger skal oppføre seg slik som dette pga at du er pen høres ganske lamt ut. Er du jente selv ? Rart man er bra nok til å prates med på telefon , besøke osv .Men ikke trivlig og hyggelig nok til å gå ut på byen sammens med ? Merkelig .De kan jo ikke mislike meg når de ellers i andre sammenhenger setter masse pris på mitt selskap som veninne . Hvor er logikken i dette .
Gjest gjestanne Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er en såkalt pen jente. Jeg har sjelden, kanskje aldri, opplevd at venninner ikke vil ha meg med på byen. Min første tanke var som så: Blir man oppfattet som en trussel, så har man muligens oppført seg som en trussel. Men jeg kan selvsagt ikke vite hva som er grunnen til at dine "venninner" ikke vil ha deg med ut. Men som sagt, jeg har ikke opplevd dette som et problem, selv om jeg har vært veldig heldig med utseendet. Jeg er 40 år, ser mye yngre ut, er trygg på meg selv, men tror ikke jeg er guds gave til mennene, det er muligens det mine venninner ser? Jeg tror du må gå i deg selv og ikke skylde på andre.
Gjest sjmnsy Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 tror ikke dette er regelen, så jeg ville spurt de venninnene det gjelder. du trenger jo ikke formulere deg med hva du tror er grunnen - men du kan si at du føler deg avvist, og du lurer på grunnen til det? det kan jo faktisk hende at det er en annen grunn til det - og du må gi dem anledning til å forklare deg den ærlige grunnen. alle har venninner som er penere enn en selv, og som får mye mer oppmerksomhet. men de fleste blir bare sure hvis denne personen også spiller ekstremt mye på det - og dermed blir de lei oppførselen, og ikke utseende hvis du skjønner. jeg vet jo ikke hva som kan være grunnen.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Jeg synes også det høres merkelig ut at venninnene dine skulle føle seg så truet av utseendet ditt at de ikke vil ha deg med på byen. Har du prøvd å spørre dem direkte om hvorfor de aldri vil være med deg ut og heller går ut med andre`? Hvordan er du når dere er ute på byen - er du en som alltid må være i sentrum og ha masse oppmerksomhet? Slike kan være slitsomme å være sammen med, men jeg vet jo ikke om du er en av dem.
Gjest gjestkvinne Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er en såkalt pen jente. Jeg har sjelden, kanskje aldri, opplevd at venninner ikke vil ha meg med på byen. Min første tanke var som så: Blir man oppfattet som en trussel, så har man muligens oppført seg som en trussel. Men jeg kan selvsagt ikke vite hva som er grunnen til at dine "venninner" ikke vil ha deg med ut. Men som sagt, jeg har ikke opplevd dette som et problem, selv om jeg har vært veldig heldig med utseendet. Jeg er 40 år, ser mye yngre ut, er trygg på meg selv, men tror ikke jeg er guds gave til mennene, det er muligens det mine venninner ser? Jeg tror du må gå i deg selv og ikke skylde på andre. Jeg er " litt " flørtete av meg .Men flørter aldri med veninners menn eller om jeg vet de er intrisert i akkurat den mannen .Jeg holder meg da unna og er til å stole på .Jeg har nok av andre menn å vie oppmerksomhet til .Kunne ikke falt meg inn å prøve meg på noen som jeg visste en veninne var forelsket i osv .Men en gang husker jeg at en mann som hadde rotet med min veninne - flørtet åpenlyst med meg - foran øynene på min veninne .Men jeg avviste oppførselen hans så godt jeg kunne .Og syns fyrn var bare stygg og ekkel rett og slett .Ikke min feil at han flørtet med meg , slikka meg i øret osv .. æsj full og ekkel . Jeg er uskyldig i det - ble overrumplet av han bokstavelig talt .Men urettferdig å straffe MEG for den ekkle mannens avskyelige oppførsel i fylla .Jeg visste hun var forelsket i han .Men ærlig talt - oppfører han seg så stygt foran øynene på henne han roter med - så er han ikke verd hennes følelser . Da er han jo bare en respektløs drittsekk som sårer henne med vilje . Men IKKE MIN SKYLD at han ikke kan oppføre seg .Jeg er jo uskyldig i det .
Gjest svanhild Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Hehehe Jeg kan ikke nøyaktig si hvilket problem venninnene dine føler ovenfor deg, men at det er det "fantastiske" utseendet ditt som er problemet, det er jeg faktisk ikke så sikker på. Jeg er ei veldig pen jente selv (får jeg høre) men har likevel alltid hatt masse med jenter etter meg, lett for å få venninner og har mange av dem. Blir alltid bedt med ut og på fest og lignende. Og det jeg har hørt er at: mange mindre pene jenter, eller vanlig pene jenter synes det er supert å ha ei pen venninne å henge med og gå ut med, fordi denne "svanen" tiltrekker guttas oppmerksomhet. Dermed blir venninnene til svanen sett. De kommer heller ikke i skyggen av henne, da det ofte er gutta selv som er redd for veldig pene damer og derfor heller prøver seg på venninnene Kanskje det bare ikke er så morsomt å gå ut med deg, jeg føler iallefall man må ha kjemi med dem man fester med... men du er sikkert helt grei å prate med, gå på kafè med osv...
Gjest gjestkvinne Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 tror ikke dette er regelen, så jeg ville spurt de venninnene det gjelder. du trenger jo ikke formulere deg med hva du tror er grunnen - men du kan si at du føler deg avvist, og du lurer på grunnen til det? det kan jo faktisk hende at det er en annen grunn til det - og du må gi dem anledning til å forklare deg den ærlige grunnen. alle har venninner som er penere enn en selv, og som får mye mer oppmerksomhet. men de fleste blir bare sure hvis denne personen også spiller ekstremt mye på det - og dermed blir de lei oppførselen, og ikke utseende hvis du skjønner. jeg vet jo ikke hva som kan være grunnen. Ja - jeg får automatisk mye oppmersomhet av fremmede menn som flørter høylytt og åpenlyst med meg .Forteller høylytt at jeg er " perfekt " vet du det ? Smiler og vinker med hendene til meg å gjør seg til for meg osv ! Noe jeg syns er bare gøy ! Jeg kan jo ikke noe for det .Har jo ikke gjordt noe for å få den oppmerksomheten .Noen kvinner ser på meg tror jeg - som en fin anledning til å treffe kjekke menn - da jeg kjenner mange og de kommer å prater med oss . Jeg ønsker meg en veninne som er på samme utseende skala som meg selv - så slipper jeg dette " luxusproblemet " med misunnelse og ødelagte veninneforhold gang på gang , som startet så godt - men døde hen - pga sjalusi osv .Må visst gå ut å prøve å bli veninne med en smell vakker jente . Håper jeg finner en ! Gud så kult vi kunne hatt det i lag da , ja skikkelig morro! Med DOBBEL OPPMERKSOMHET ..he he .Like barn leker best .Har jeg fått erfare .
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Jeg syns at dere som svarer ikke er ærlige. Det er utrolig mye sjalusi mellom såkalte venner. Jeg er 24 og har jobbet som modell i utlandet, nå studerer jeg i oslo og er vanlig student. Har mange guttekompiser, som ikke alltid vil være bare kompiser dessverre, men ikke mange venninner. Og jeg føler at flesteparten av kvinner unngår meg. Jeg ER faktisk hyggelig og grei, men slik er realiteten. Mange andre kvinner som jeg kjenner som enten har et flott utseende eller en altfor flott karriere opplever også ensomhet på vennefronten.
Gjest Illiya Skrevet 5. mai 2009 #11 Skrevet 5. mai 2009 (endret) Tror det er veldig få som bryr seg om at venninnene er penere enn dem selv, særlig ikke i voksen alder. Væremåte derimot kan være det som gjør at en foretrekker den ene framfor den andre. Jeg kjenner ei dame som er pen. Hun kler seg alltid veldg delikat, har langt mørkt hår, flott kropp, pent ansikt osv. Dessverre for henne er hun så manisk å være sammen med, at folk trekker seg unna, inkludert meg. Jeg blir rett og slett sliten av henne, og det er synd, for det er ellers ikke noe i veien med oppførselen hennes, og jeg føler meg ikke truet av henne på noe vis. Men det er ikke en person jeg har lyst til å være mye sammen med, nettopp fordi det blir litt mye. Begynner hun først å snakke om noe, så holder hun det gående. Det er bare å putte inn ja og ha, eller si hva som helst, for hun lytter ikke likevel. Og sånn er hun HELE TIDEN. Samtidig som hun er over seg med oppmerksomhet til meg, løper etter meg for å prate når hun ser meg, betror meg sine problemer, dramatiserer mye osv. Hun har ikke mange venninner, men det høres ut som hun har endel "guttekompiser" gjennom jobben sin. Endret 5. mai 2009 av Illiya
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #12 Skrevet 5. mai 2009 Tror det er veldig få som bryr seg om at venninnene er penere enn dem selv, særlig ikke i voksen alder. Væremåte derimot kan være det som gjør at en foretrekker den ene framfor den andre. Jeg kjenner ei dame som er pen. Hun kler seg alltid veldg delikat, har langt mørkt hår, flott kropp, pent ansikt osv. Dessverre for henne er hun så manisk å være sammen med, at folk trekker seg unna, inkludert meg. Jeg blir rett og slett sliten av henne, og det er synd, for det er ellers ikke noe i veien med oppførselen hennes, og jeg føler meg ikke truet av henne på noe vis. Men det er ikke en person jeg har lyst til å være mye sammen med, nettopp fordi det blir litt mye. Begynner hun først å snakke om noe, så holder hun det gående. Det er bare å putte inn ja og ha, eller si hva som helst, for hun lytter ikke likevel. Og sånn er hun HELE TIDEN. Samtidig som hun er over seg med oppmerksomhet til meg, løper etter meg for å prate når hun ser meg, betror meg sine problemer, dramatiserer mye osv. Hun har ikke mange venninner, men det høres ut som hun har endel "guttekompiser" gjennom jobben sin. eeh, ok? Dette er bare et eksempel på en kvinne som du ikke liker noe særlig men som tilfeldigvis er pen. Ser ikke sammenhengen mellom TS sitt og dette.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. mai 2009 #13 Skrevet 5. mai 2009 Ja - jeg får automatisk mye oppmersomhet av fremmede menn som flørter høylytt og åpenlyst med meg .Forteller høylytt at jeg er " perfekt " vet du det ? Smiler og vinker med hendene til meg å gjør seg til for meg osv ! Noe jeg syns er bare gøy ! Jeg kan jo ikke noe for det .Har jo ikke gjordt noe for å få den oppmerksomheten .Noen kvinner ser på meg tror jeg - som en fin anledning til å treffe kjekke menn - da jeg kjenner mange og de kommer å prater med oss . Jeg ønsker meg en veninne som er på samme utseende skala som meg selv - så slipper jeg dette " luxusproblemet " med misunnelse og ødelagte veninneforhold gang på gang , som startet så godt - men døde hen - pga sjalusi osv .Må visst gå ut å prøve å bli veninne med en smell vakker jente . Håper jeg finner en ! Gud så kult vi kunne hatt det i lag da , ja skikkelig morro! Med DOBBEL OPPMERKSOMHET ..he he .Like barn leker best .Har jeg fått erfare . Èn ting er å være pen og å ta seg bra ut - en anna ting er å være full av seg sjøl. Selvsagt er det mye sjalusi ute og går, men det handler jo mye om alder. Kan virke som du er ganske ung, et godt vennindeforhold blir ikke ødelagt av at den ene er "penere" enn den andre. Jeg kjenner pene jenter som er utrolig jordnære, morsomme og trivelige å være sammen med, men kjenner også til pene jenter som må være i sentrum - må føre ordet og er generellt ganske slitsomme.
Gjest Bastian Skrevet 5. mai 2009 #14 Skrevet 5. mai 2009 Kanskje du bare rett og slett ikke er lett å like? Hvis du er fin så liker menn deg uansett, men hetrodamer er ofte litt vanskeligere å overtale.
Gjest gjestkvinne Skrevet 5. mai 2009 #15 Skrevet 5. mai 2009 Jeg syns at dere som svarer ikke er ærlige. Det er utrolig mye sjalusi mellom såkalte venner. Jeg er 24 og har jobbet som modell i utlandet, nå studerer jeg i oslo og er vanlig student. Har mange guttekompiser, som ikke alltid vil være bare kompiser dessverre, men ikke mange venninner. Og jeg føler at flesteparten av kvinner unngår meg. Jeg ER faktisk hyggelig og grei, men slik er realiteten. Mange andre kvinner som jeg kjenner som enten har et flott utseende eller en altfor flott karriere opplever også ensomhet på vennefronten. Jeg er ærlig i min problemstilling - og innrømmelse av at jeg føler meg litt ensom på veninnefronten .Føler heller ikke at svarene jeg har fått - er helt ærlige .Har i grunnen gjordt det - hele mitt liv ,mer el. mindre .Men ikke vært så opptatt av veninner - forde jeg fikk så masse annen oppmerksomhet / kontakter med menn .Men mange av de bare later som de er " venner " - men håper på litt mer ... Derfor - i mer voksen alder er jeg blitt litt mer opptatt av å få kvinnelige venner .De vil garantert ikke ha forhold eller sex med meg ...under fordekket " vi er venner " he he Hvorfor er det så vanskelig å få pene veninner - som er mer lik meg selv i utseendet og vant med denne oppmerksomheten ? Er pene kvinner generelt reservert mot andre pene kvinner ?Eller er de som meg - for opptatt med menn - til å huske på å også prate litt med kvinner og bli kjent med nye potensielle veninner ? Jeg vil ha pene venner med god sevtillitt - så jeg slipper ødelagte vennskap og sjalusi -og venner som ikke er " ekte " .Hadde vært så mye lettere om jeg fant en prikk lik meg selv . Jeg leter - hadde vært toppen om jeg fant en lik meg selv . Med holdning - slapp av - er menn nok til begge her ....he he .
Gjest Illiya Skrevet 5. mai 2009 #16 Skrevet 5. mai 2009 eeh, ok? Dette er bare et eksempel på en kvinne som du ikke liker noe særlig men som tilfeldigvis er pen. Ser ikke sammenhengen mellom TS sitt og dette. Sammenhengen er at man kan gå litt i seg selv, og ikke alltid tro at man sitter med fasiten på hvorfor man ikke blir bedt med eller hvorfor andre trekker seg unna. For å bli "en av gjengen" må en kanskje endre noe med seg selv, ikke alltid gå ut fra at feilen ligger hos de andre.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #17 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er ærlig i min problemstilling - og innrømmelse av at jeg føler meg litt ensom på veninnefronten .Føler heller ikke at svarene jeg har fått - er helt ærlige .Har i grunnen gjordt det - hele mitt liv ,mer el. mindre .Men ikke vært så opptatt av veninner - forde jeg fikk så masse annen oppmerksomhet / kontakter med menn .Men mange av de bare later som de er " venner " - men håper på litt mer ... Derfor - i mer voksen alder er jeg blitt litt mer opptatt av å få kvinnelige venner .De vil garantert ikke ha forhold eller sex med meg ...under fordekket " vi er venner " he he Hvorfor er det så vanskelig å få pene veninner - som er mer lik meg selv i utseendet og vant med denne oppmerksomheten ? Er pene kvinner generelt reservert mot andre pene kvinner ?Eller er de som meg - for opptatt med menn - til å huske på å også prate litt med kvinner og bli kjent med nye potensielle veninner ? Jeg vil ha pene venner med god sevtillitt - så jeg slipper ødelagte vennskap og sjalusi -og venner som ikke er " ekte " .Hadde vært så mye lettere om jeg fant en prikk lik meg selv . Jeg leter - hadde vært toppen om jeg fant en lik meg selv . Med holdning - slapp av - er menn nok til begge her ....he he . hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahaha! ok...kanskje du selv bør forandre ditt syn på andre kvinner, samt synet på deg selv?
Gjest gjestkvinne Skrevet 5. mai 2009 #18 Skrevet 5. mai 2009 Sammenhengen er at man kan gå litt i seg selv, og ikke alltid tro at man sitter med fasiten på hvorfor man ikke blir bedt med eller hvorfor andre trekker seg unna. For å bli "en av gjengen" må en kanskje endre noe med seg selv, ikke alltid gå ut fra at feilen ligger hos de andre. Feilen er vell at jeg ikke er mer " lik " de andre veninnene i gjengen .Jeg skiller meg klart for mye ut . Er sikker på at om jeg hadde funnet en veninnegjeng mer lik meg selv- alder og utseendemessig - så hadde jeg ikke opplevd samme problem . Men problemet er å finne noen jente gjeng - jeg ikke vil skille meg ut i . Er tross allt større antall mennesker på kloden med vanlig utseendet . Enn eks . modell ansikts utseender .De er ikke like mange av . Vanskelig å finne slike veninner . De er jo bare en promille av den kvinnelige befolkningen .Kontra de mer " vanlige " .
Gjest Illiya Skrevet 5. mai 2009 #19 Skrevet 5. mai 2009 Feilen er vell at jeg ikke er mer " lik " de andre veninnene i gjengen .Jeg skiller meg klart for mye ut . Er sikker på at om jeg hadde funnet en veninnegjeng mer lik meg selv- alder og utseendemessig - så hadde jeg ikke opplevd samme problem . Men problemet er å finne noen jente gjeng - jeg ikke vil skille meg ut i . Er tross allt større antall mennesker på kloden med vanlig utseendet . Enn eks . modell ansikts utseender .De er ikke like mange av . Vanskelig å finne slike veninner . De er jo bare en promille av den kvinnelige befolkningen .Kontra de mer " vanlige " . Men nå er det jo du selv som diskriminerer de andre. De du ikke synes er like pene som deg selv. Du sier du bare vil omgås pene jenter, og da kan det være at du har en holdning som viser akkurat det til de som ikke er like pene. Kanskje de rett og slett føler at de ikke er bra nok for deg? At du ser ned på dem? Er det sånn, er det ikke rart de ikke gidder å være med deg. Du virker å være veldig fokusert på utseende, sex og menn. Det kan bli litt vel mye eller også kjedelig i lengden. Har du lite annet å snakke om, faller du vel fort utenom. Du virekr også framfusende og bestemt i dine oppfatninger av andre, og tydelig lite interessert i å finne ut hva du selv kan gjøre for å få flere venninner. Det du ser som løsning er å finne pene venninner "for det er jo menn nok til alle". Damer seg i mellom er ikke så opptatt av menn når de er sammen, de er opptatt av hverandre. Det er ikke sikkert at pene kvinner er opptatt av det samme som deg, så hvis du kun ser på det, er det ikke sikkert du lykkes med dem heller. Det å ha et bredt interessefelt, å kunne prate om det meste, være interessert i den andre personen, stille spørsmål, la de andre slippe til i samtalen osv, det er viktige egenskaper for å skape positiv kontakt og vennskap med andre kvinner.
Gjest Papirkurven Skrevet 5. mai 2009 #20 Skrevet 5. mai 2009 Så har lært meg å alltid gå ut på byen alene - treffer uansett mange hyggelige menn og kjente - og har det gøy likevell . Må jo bety de ikke ønsker å gå ut sammens med meg da -forde jeg er " alltfor pen " ... Men hallo - jeg har mann og er ikke på sjekkern .Ergo - jeg er ingen konkurrent uansett . 1) mennene du/dere treffer på byen kan jo ikke vite at du ikke er singel, mens venninene dine er det. Jeg gikk en periode ut med en av mine "smellvakre" venniner og hun fikk all oppmerksomheten, selv om hun var forlovet og jeg singel. Det er IKKE morsomt å være på andre siden heller, tro meg. 2) Høres ut som om du synes det er kjipt å gå alene, men hvorfor tar du ikke med deg mannen din av og til da? Jeg føler meg truet av "smellvakre jenter fulle av selvtillit" i forhold til kjæresten min, er redd for at han skal finne en han liker bedre. Dette fordi jeg er oppdratt til og oppvokst med å mene at jeg er tjukk, stygg og ubrukelig. Jeg har faktisk en del kjempepene venniner og er like glad i å treffe dem som de "mindre pene" (ikke at jeg plasserer venninene mine i skjønnhetsskalaer) Men jeg har også et par av de som ooooooser av selvtillit, er kjempepene, har alt de ønsker seg og insisterer på å kun snakke om alt det flotte i livet. Der er det aldri plass til å snakke om mer alvorlige tema, eller ta opp et og annet problem som dukker opp. Det synes jeg er trist og det gjør at vennskapene blir ganske overfladiske for meg. Det er jo kjekt å snakke om fine ting, men det bør være rom for litt dypere samtaler Skjønner godt at det oppleves som kjipt for deg, alle ønsker seg jo gode venniner, men jeg har sett den andre siden også og den er like kjip, desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå