Gjest totdivel Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 For ett år siden var jeg så heldig å treffe kjærligheten i mitt liv.Vi har det flott på alle måter,-men! Jeg har selv en sønn på 21 som har flyttet ut,hun har en datter på 13 år-som er iferd m å ødelegge vårt forhold. Hun ble lei seg/sur på mamma da hun flyttet fra pappa. Hun ser helst at de flytter sammen igjen,for en hver pris. La meg understreke at jeg har vært meget snill med henne,og setter pris på henne. Så kommer poenget-hun viser seg seksuellt overfor meg,-og meget utspekulert. Hun er høyt utviklet-kroppslig sett,-og når vi er alene finner hun på alt mulig. Hun kan gå naken rundt i huset-komme naken å legge seg ved siden av meg i sengen-komme inn på badet når jeg dusjer osv. Jeg har fortalt dette til moren hennes,og vi har sammen sagt at dette får hun ikke lov til. Men med en gang moren går ut døren-så gir hun gass igjen. Forslag til hva jeg skal gjøre-for å få slutt på dette? Takkn for svar
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Sikker på at du ikke har en forkjærlighet for svært unge jenter, og derfor blander fantasi og virkelighet littegrann?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Ikke for å skremme, men slik oppførsel kan tyde på overgrep... Enten at voksne har gjordt noe mot henne, eller mer eller mindre jevnaldrende.
Pooh Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Syns dere burde ta kontakt med en psykolog, for dette er, som paapekt over, vanlig oppfoersel hos overgrepsofre. Dersom det skulle vise seg at hun kun er utspekulert og manipulerende saa kan det jo hende at hun forstaar alvoret og at det er uakseptabel oppfoersel dersom dere sender henne til en psykolog pga det.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Enig med Pooh her, dette tyder på at hun har vært utsatt for overgrep. Snakk med moren hennes om dette og kontakt bup eller psykolog. Vis at dette finner du deg ikke i. Om det er sånn at hun har vært utsatt for overgrep, vil det at du viser så tydelige grenser være med på å gi henne respekt for deg. (faktisk uansett). Det kan bli en hard kamp akkurat mens det står på, men det lønner seg på sikt.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Begynn med å låse døra til badet, kanskje?? Hvis dette er sant - så er det første bud. Deretter: stå opp av senga hvis hun kommer å legger seg naken der, og sørg for at du selv ikke er naken.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Skjønte deg ikke helt Farge, det er jo ikke TS sin feil at stedatteren hans er sjalu og prøver å provosere frem noe hun kan sladre til mams og paps med.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Håper dere får henne til psykolog, det høres ikke helt bra ut, som flere har nevnt her. Uansett om det er for å provosere/manipulere så kan det fortsatt tyde på tidligere overgrep...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå