Gjest Tex Skrevet 20. juli 2003 #41 Skrevet 20. juli 2003 Dette grenser til hysteri. Slike små lyse dun som mange kvinner har på armene' date=' og som syns i sollys, syns jeg bare er søtt og feminint.[/quote'] Enig med deg. Synes det blir for mye fokus på hårfjerning, man blir jo seendes ut som små barnerumper.....
Maxine Grey Skrevet 20. juli 2003 #42 Skrevet 20. juli 2003 Unnskyld meg, er jeg nu kommet inn på feil tråd??? Jeg trodde vi skulle uttale oss om en kjole - ikke hvorvidt man skal vokse armer eller ikke!
Marianne Skrevet 20. juli 2003 #43 Skrevet 20. juli 2003 Det er ikke voksing av ermer gjest spurte om. Dette kan diskuteres i egen tråd. Kommentarer på kjole er temaet i denne tråden, så holder vi oss til det
majan Skrevet 20. juli 2003 #44 Skrevet 20. juli 2003 Kjempe fin kjole, jeg hadde ikke vært i tvil jeg ville definitivt valgt med armer!
Lisemor Skrevet 20. juli 2003 #45 Skrevet 20. juli 2003 Kjempefin kjole både med og uten armer. Har selv en uten armer men kommer IKKE til å vokse armene mine.Sefølgelig tar man under armene og steller neglene men å fjerne på hele armen....... Blir nokk kjempefin jeg med mine slanke fine hårete armer
VesleBråka Skrevet 20. juli 2003 #46 Skrevet 20. juli 2003 Hvilken årstid skal kjolen brukes? Det er vel mest essensielt her (+ om armene er presentable, eller dvs. overarmene). Kald årstid - med ermer, Varm årstid - ermeløs. Eller følg magefølelsen. Jeg har epilert armene et par ganger (når jeg tar beina blir jeg litt hekta og freser oppover.. :oops:). Håret som kommer ut er da gjerne mørkt, ettersom jeg er mørk, men etter en stund i solen så blekes det som annen kroppsdun. Det er ikke mer piggete eller stivt enn håret før, ser kanskje litt rart ut med 5 mm hår på armene, men det går jo over..hehe.
missmia Skrevet 21. juli 2003 #47 Skrevet 21. juli 2003 Ta den med armene, da kan du bruke lenger tid på å bestemme deg. Hvis du bestemmer deg for att du ikke vil ha armene på, er det ikke dyrt å forandre på det.. Syntes armene var helt nydelige.......
Gjest La Guapa. Skrevet 21. juli 2003 #49 Skrevet 21. juli 2003 :D Jeg hadde valgt den uten ermer. Forøvrig vurderer jeg å amputere begge armene før bryllupsdagen.de er bare i veien uansett! La Guapa
Montezuma Skrevet 21. juli 2003 #50 Skrevet 21. juli 2003 Nydelig kjole, men kutt av armene dine. Du kan ha hår på kjolen i steden! Øøhhh.......! Sorry, man blir litt forvirret og avsporet her. Synes kjolen er nydelig, og den blir nok flottest uten ermene på. Synes de forstyrrer litt når kjolen er så vakker i seg selv. Måtte bare spørre mannen her om han så mye på mine hårete, fete, klumpete, ru armer da vi giftet oss ifjor, men han var merkelig nok ikke oppmerksom på urskogen som vokste der. Var nok bare puppene han så på!(Og de var uten hår for anledningen) Du blir nok nydelig uansett! Lykke til!
chimp Skrevet 21. juli 2003 #51 Skrevet 21. juli 2003 Armer er ihvertfall dumme å ha i senga mange ganger.....
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 21. juli 2003 #52 Skrevet 21. juli 2003 Kjolen er nydelig både med og uten ermer. Skal du gifte deg midt på sommeren hvor det lett kan bli varmt så ville jeg valgt uten ermer, ellers med. Jeg kommer forresten fra "landet", og har vel da ikke peiling på hårfjerning.... Men de eneste som ville legge merke til om man har hår på armene er typer som Minnie, med mindre man har en mørk urskog der da.... Tror ellers ikke det finnes så mange som ville finne på å ha på seg en ermløs kjole uten å fjerne hår under armene. Selv ikke på landet...
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #53 Skrevet 21. juli 2003 Jeg ville valgt den med armene, den blir litt mer spesiell med armene, mens den blir litt "vanlig" uten med eller uten hår får bli ditt valg
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #54 Skrevet 21. juli 2003 Dess mer jeg titter på den dess mer synes jeg med armer.... Enig med gjesten her, det er det som gjør kjolen virkelig spesiell....
Gjest Trampe Skrevet 21. juli 2003 #55 Skrevet 21. juli 2003 Takk for tipset om å vokse armene Minnie, tror jammen jeg skal adoptere det rådet. Hadde ikke tenkt på det jeg!
Gjest Lady-M Skrevet 22. juli 2003 #56 Skrevet 22. juli 2003 Hvis du har pene armer, synes jeg du helt klart bør velge den uten armer. Ble for mye kjole med armene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå