starie Skrevet 19. juli 2003 #22 Skrevet 19. juli 2003 Graden av hårvekst har vel litt å si da. Selv har jeg så lite hår der at jeg bare ville fått med hud om jeg hadde vokset. Hadde jeg hatt hår der ville jeg vokset.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #23 Skrevet 19. juli 2003 Graden av hårvekst har vel litt å si da. Selv har jeg så lite hår der at jeg bare ville fått med hud om jeg hadde vokset. Hadde jeg hatt hår der ville jeg vokset. Ja- det spiller jo selvsagt også inn men det er jo innlysende. Minnie
Tosca Skrevet 19. juli 2003 #24 Skrevet 19. juli 2003 Selv om jeg etter egen mening har litt for mye hår enkelte steder (på leggene f.eks.), så gjelder dette heldigvis ikke armene mine. Men slik du sa det Minnie så hørtest ut som om det var noe som alle burde gjøre. Jeg misforsto deg sikket. Sorry. En skal ha mye hår på armene før en bør vokse spør du meg.
Junebug Skrevet 19. juli 2003 #25 Skrevet 19. juli 2003 Jeg synes den ermeløse kjolen er den fineste. Men prøv kjolene du, så finner du sikkert ut hvilken som passer deg best. Ang. vokse/peele debatten: selv vokset og peelet jeg armene og brukte lotion med litt skimmer i. Har aldri vokset armene før og ble overrasket over hvor lekre armene ble!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #26 Skrevet 19. juli 2003 Har aldri vokset armene før og ble overrasket over hvor lekre armene ble! De blir lekre, huden får en helt annen glød uten alle de små dunhårene. Minnie
Junebug Skrevet 19. juli 2003 #27 Skrevet 19. juli 2003 De blir lekre, huden får en helt annen glød uten alle de små dunhårene. Minnie Helt enig. Har veldig lyse hår på armene, men likevel var det stor forskjell. Det ser så lekkert ut at man lett kan bli hekta, når man først har begynt med det
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2003 #28 Skrevet 19. juli 2003 Jeg er så glad for at det ikke er vanlig (ihvertfall til hverdag) her. Kjenner amerikanere som vokser armer, lår og legger. En venninde ble kanlt for apen i 8 klasse fordi hun ikke hadde barbert leggene.
Tosca Skrevet 19. juli 2003 #29 Skrevet 19. juli 2003 Men må en ikke fortsette å vokse armene hvis en har begynt med det? Blir ikke hårene stive og lange når de vokser ut igjen?
Pusekatt Skrevet 19. juli 2003 #30 Skrevet 19. juli 2003 Jeg synes også kjolen var penest uten armer. For mye detaljer i selve kjolen (mønster/broderier) til at det ble kjempefint med armer, etter min mening.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #31 Skrevet 19. juli 2003 Men må en ikke fortsette å vokse armene hvis en har begynt med det? Blir ikke hårene stive og lange når de vokser ut igjen? Er det fortsatt noen som faktisk tror det? Svaret er nei. Minnie
Tosca Skrevet 19. juli 2003 #32 Skrevet 19. juli 2003 Så det er en gammel myte altså. Og godt er det, Minnie.
Cita Skrevet 19. juli 2003 #34 Skrevet 19. juli 2003 Haha, jeg ville også ha lurt på om jeg skulle velge med eller uten armer. Kjolen er lekker. Måtte jeg velge, så ville jeg tatt med armer. Vil tro du blir en meget elegant brud, uansett. Velger du uten armer, ville jeg fulgt Minnie's "armråd" Det skal nemlig ikke mye hår til, før du ser stor forskjell, dersom du vokser og tar peeling. Cita.
Marianne Skrevet 19. juli 2003 #35 Skrevet 19. juli 2003 Ja det var en aldeles nydelig kjole. Jeg ville nok tatt uten armer jeg og som mange andre her inne
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #36 Skrevet 19. juli 2003 Ja ja hva skal en jente gjøre? omtrent halvparten mener uten og andre halvparten med får vel gå etter min egen følelse da Jeg liker ikke å gå med bare armer til vanlig, men tenkte jeg kunne gjøre det i bryllupet om jeg fant en kjole jeg virkelig likte uten armer. Problemet mitt er at jeg synes egentlig kjolen er like fin med og uten armer skulle ønske det var som jeg først trodde slik at jeg kunne ta av armene til festen på kvelden, men kanskje en dyktig syerske kan klare å få til noe slik hmmmmm hadde jo vært en ide og spørre da kunne jeg fått både i pose og sekk Ellers må jeg si at det ble interessant tråd ut av dette, med eller uten hår på armene tror jeg sier som så at det må bli opp til hver og en hva de vil gjøre med det, jeg har heldigvis ikke mye hår på armene, men det kunne vært interessant å prøve Vil i alle fall takke alle sammen og jeg er enig med dere kjolen er aldeles nydelig og jeg gleder meg til å gå med den med eller uten armer tror min tilkommende kommer til å bli fornøyd også
chimp Skrevet 19. juli 2003 #37 Skrevet 19. juli 2003 Ja, artig vri på arme/ermeproblematikken! M el uten ermer, m el uten hår på armene/ermene.....som ikke er der....el er de der....Bare d ikke er hår på kjoleermene...... For å være ærlig, så tror jeg nok jeg ville fulgt Minnies råd om voksing av armene.....om ikke ellers, så ihvertfall til en så spes anl. Men jeg hadde nok ikke tenkt på d før hun nevnte d, men d er vel fordi jeg har liten el ingen hårvekst på armer og ben.
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #38 Skrevet 19. juli 2003 Vakker kjole! Er du tykk - skul armene ved å velge lang arm på kjolen (men da er ikke fassongen heldig uansett). Er du tynn - dropp armene definitivt!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #39 Skrevet 19. juli 2003 En tykk person må ikke finne på å presse seg inni en slik kjole :o Minnie
Sandman Skrevet 20. juli 2003 #40 Skrevet 20. juli 2003 De blir lekre, huden får en helt annen glød uten alle de små dunhårene. Minnie Dette grenser til hysteri. Slike små lyse dun som mange kvinner har på armene, og som syns i sollys, syns jeg bare er søtt og feminint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå