Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #1 Skrevet 19. juli 2003 Hei dette er kjolen jeg skal ha, men lurte på om jeg skulle ta med eller uten armer hva synes dere? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...item=2818498609
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #3 Skrevet 19. juli 2003 Nydelig kjole!! Synes den var fin både med og uten arm jeg, så du kan jo se an været litt. Er det varm kan du ta av armene og blir det litt kaldere utover natten kan jo armene være gode å ha. (Er armene automatisk med?)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #4 Skrevet 19. juli 2003 Hvis du har pene armer og husker og vokse vekk hår og peele huden så velg den uten ermer. Kjolen hadde meget vakre linjer og jeg synes ermene ble ett forstyrrende element. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #5 Skrevet 19. juli 2003 Nydelig kjole!! Synes den var fin både med og uten arm jeg, så du kan jo se an været litt. Er det varm kan du ta av armene og blir det litt kaldere utover natten kan jo armene være gode å ha. (Er armene automatisk med?) En bestiller kjolen enten med eller uten armer, så jeg får ikke begge deler, for før jeg fossto den siden av teksten tenkte jeg ahhaaa to kjoler i en men jeg må velge, og må si at jeg er litt svak for den med armer, men klarer ikke helt å bestemme meg
Desemberbrud Skrevet 19. juli 2003 #6 Skrevet 19. juli 2003 Lekker kjole, men synes nok den var penest uten armer.. Men så foretrekker jeg også kjoler uten armer! Lykke til med valget!
Gjest Tex Skrevet 19. juli 2003 #7 Skrevet 19. juli 2003 Er ikke ofte jeg sukker høylydt når jeg klikker på en sånn kjolelink, men denne var dritskjønn!! Definnitivt best med armer.....
Kate Skrevet 19. juli 2003 #9 Skrevet 19. juli 2003 Jeg syns den var penest uten armer. Min egen kjole var også uten armer, men når jeg ikke vokset vekk hårene på underarmene og ikke peelet huden, så forstår ikke jeg at mannen min sa ja. Syns av og til det å være velpleid kan anta litt hysteriske former.
Silfen Skrevet 19. juli 2003 #10 Skrevet 19. juli 2003 Jeg er faktisk enig med Minnie her. :o Har du flotte, slanke armer, velg den uten ermer på.
Maxine Grey Skrevet 19. juli 2003 #11 Skrevet 19. juli 2003 Spørs litt hvordan du skal ha hår og slør og hva du trives med selv, og jeg synes det er litt avgjørende hvor gammel du er; voksne damer er penest med armer. Kan du prøve den et sted så ser du ganske fort hva som er riktig.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #12 Skrevet 19. juli 2003 Jeg syns den var penest uten armer. Min egen kjole var også uten armer, men når jeg ikke vokset vekk hårene på underarmene og ikke peelet huden, så forstår ikke jeg at mannen min sa ja. Syns av og til det å være velpleid kan anta litt hysteriske former. Skal man stå brud og virkelig være en vakker brud må man faktisk tenke på slike ting. Mange bruder glemmer også å få neglene stelt, brynene nappet mm. Minnie
Usikker Skrevet 19. juli 2003 #13 Skrevet 19. juli 2003 Min egen kjole var også uten armer, men når jeg ikke vokset vekk hårene på underarmene og ikke peelet huden, så forstår ikke jeg at mannen min sa ja. Syns av og til det å være velpleid kan anta litt hysteriske former. Du - kanskje mannen din så "hele deg" - og ikke bare armene dine Ellers så synes jeg kjolen var lekker.......... både med og uten armer. 8) Sjøl hadde jeg nok valgt med armer - liker nemlig ikke å gå med ermløse overdeler/kjoler jeg......føler meg naken! Lykke til med kjolevalget!
Tosca Skrevet 19. juli 2003 #14 Skrevet 19. juli 2003 Kjolen var bare helt nyyydelig! Så spørs det da hva som passer deg best. Jeg liker som oftest ikke armer på brudekjoler, men disse var kjempefine. Velg det som du vil føle deg mest vel med, for kjolen er nydelig både med og uten armer. Minnie skriver: Hvis du har pene armer og husker og vokse vekk hår og peele huden så velg den uten ermer. Har aldri hørt på makan jeg..... Snakk om perfeksjonisme. Jeg er i utgangspunktet en litt "hårete" kvinne, men det kunne da aldri falt meg inn å vokse armene. Ikke napper jeg øyenbryner heller. Jeg er sikker på at jeg kommer til å bli en nydelig brud likevel, og at min utvalgte kommer til å ta meg som jeg er.
Fat Sally Lee Skrevet 19. juli 2003 #15 Skrevet 19. juli 2003 Jeg synes du bør ta med ermer, jeg... Det er jo de som gjør kjolen spesiell! Meget vakker kjole, forrresten!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #16 Skrevet 19. juli 2003 Det er slettes ikke uvanlig for en brud å få armene/armhulene vokset før den store dagen hvis hun skal ha en ermeløs brudekjole. En bodylotion med litt skimmer i (ikke kunstig dryssende H&M glitter) på ermene gir huden en vakker glød og alt dette sammen gjør det lille ekstra som skal til for å gjøre en brud så vakker som mulig. Minnie
Tosca Skrevet 19. juli 2003 #17 Skrevet 19. juli 2003 Minnie skriver: Det er slettes ikke uvanlig for en brud å få armene/armhulene vokset før den store dagen hvis hun skal ha en ermeløs brudekjole. Armhulene er jeg selvsagt nøye med, men armene får bli som de er. Litt soling før den store dagen slik at jeg får en fin farge får gjøre susen.
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2003 #18 Skrevet 19. juli 2003 Det er slettes ikke uvanlig for en brud å få armene/armhulene vokset før den store dagen hvis hun skal ha en ermeløs brudekjole. En bodylotion med litt skimmer i (ikke kunstig dryssende H&M glitter) på ermene gir huden en vakker glød og alt dette sammen gjør det lille ekstra som skal til for å gjøre en brud så vakker som mulig. Minnie Jeg tror dette slettes ikke er vanlig, selv om kanskej en og annen gjør det. Kjenner INGEN som noensinne har gjort det, og jeg kjenner MANGE jenter fra møblerte hjem, med dyre klær og vaner og god utdannelse.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #19 Skrevet 19. juli 2003 Det kommer nok litt an på hva slags venner man har og hva som er vanlig i de ulike kretser. En Oslo-brud ser nok litt annerledes på ting enn en brud fra landet. Hårete overarmer i ermeløs brudekjole er ikke pent. Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå