Gå til innhold

Glemte å dra ut kontakten...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å dra hjemmefra uten å dra ut kontakten til epilatoren min som ligger på lading.. :klaske: Skal egentlig ikke hjem før halv ti i kveld..

Noen som vet om det går bra at den står på lading i 10 timer??!! Vil jo heller ta den ekstra turen hjem, enn å se huset brenne ned.... :frown:

Men gidder ikke hvis det egentlig går bra...:gjeiper:

Er jo på univ og skriver på oppgaven og er flink jente! :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt sikkert fint at den står på lading i 10 timer.

Har ikke epilator - men lar jo tlf, kamera o.l stå over natta og vel så det....

Skrevet
Det går helt sikkert fint at den står på lading i 10 timer.

Har ikke epilator - men lar jo tlf, kamera o.l stå over natta og vel så det....

Ja, det er sant, men jeg er litt bekymra, for det står i brukermanualen at den har et "overopphetingsvern", som betyr at en lampe blinker grønt og rødt når den har gått varm. Og da må den kjøles ned og så kan man fortsette epileringen/ladingen. Men om det er bare i ekstreme tilfeller, evt. at det kun er når maskinen jobber for hardt, og at det dermed ikke har noe med batteriene å gjøre vet jeg ikke.. :klø:

Skrevet

Vet du hvilket merke det er? Så lenge det ikke er et jallamerke fra et ukjent firma så går det helt fint å la den lade så lenge.. Både braun og philips kan fint stå så lenge til lading uten at noe tar fyr eller at epilatoren blir ødelagt... (Forresten: min braun har stått vesentlig lengre enn det på lading når jeg tenker meg om..)

Skrevet
Vet du hvilket merke det er? Så lenge det ikke er et jallamerke fra et ukjent firma så går det helt fint å la den lade så lenge.. Både braun og philips kan fint stå så lenge til lading uten at noe tar fyr eller at epilatoren blir ødelagt... (Forresten: min braun har stått vesentlig lengre enn det på lading når jeg tenker meg om..)

Pjuh.. :helen: Jeg har en Braun Silkepil Xpressive.. helt ny nesten..! :wink: Dumt å ødelegge den! Da skal jeg fortsette arbeidet!

Skrevet

håper det gikk bra da og at huset ikke brant ned :)

Skrevet
håper det gikk bra da og at huset ikke brant ned :)

Det gikk heelt fint.. Epilatoren lå der og lyste så grønt og fint da jeg kom hjem igjen... Så ingen fare med overoppheting der, nei! :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...