Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #1 Skrevet 19. juli 2003 Arg.... Nå har virkelig halsbrannen kommet for fullt og jeg holder på å bli gal. :evil: Flere som har fått den eller kanskje har hatt den lenge? Var på apoteket å kjøpte med "Aflurax" og det hjelper mye. http://www.mozon.no/nyheter/nyheter.asp?UID=446
Iset Skrevet 19. juli 2003 #2 Skrevet 19. juli 2003 her og! spesielt om natten. må nesten sove sittende og her hjelper INGENTING. har prøvd alt. Iset 22+1
Mette Skrevet 19. juli 2003 #3 Skrevet 19. juli 2003 Bare et lite tips:Drikk vaniljesaus det hjelper.
Iset Skrevet 19. juli 2003 #4 Skrevet 19. juli 2003 å? håper det, for det smaker jo såå godt:) takk for tipset, skal prøves i kveld. klem Iset 22+1
Mette Skrevet 19. juli 2003 #5 Skrevet 19. juli 2003 å? håper det, for det smaker jo såå godt:) takk for tipset, skal prøves i kveld. klem Iset 22+1 Håper at det hjelper for deg også :blunke: Jeg oppdaget det en dag jeg spiste litt gele med masse saus på. Lykke til,og oppdater meg.
mira1 Skrevet 19. juli 2003 #6 Skrevet 19. juli 2003 Mannen min drar på smilebåndet når jeg går på kjøkkenet for å spise agurk.....forstå det den som kan. Det hjelper i alle fall litt, og i kombinasjon med Samarin er det god hjelp når det "brenner" som værst.
Gjest Tex Skrevet 19. juli 2003 #7 Skrevet 19. juli 2003 Hadde aldri halsbrann, jeg.... Stakkars dere!!
Pelleline Skrevet 19. juli 2003 #8 Skrevet 19. juli 2003 Er plaga litt innimellom med dette, ja. For min del hjelper det å holde meg unna saker og ting som jeg merker jeg "reagerer" på, eksempelvis appelsinjuice (fryktelig fryktelig sterke saker!!), te og kaffe. Så lenge jeg tenker godt gjennom hva jeg putter i munnen, går det som regel bra. Kristin.
Pelleline Skrevet 19. juli 2003 #9 Skrevet 19. juli 2003 Er plaga litt innimellom med dette, ja. For min del hjelper det å holde meg unna saker og ting som jeg merker jeg "reagerer" på, eksempelvis appelsinjuice (fryktelig fryktelig sterke saker!!), te og kaffe. Så lenge jeg tenker godt gjennom hva jeg putter i munnen, går det som regel bra. Kristin.
Pelleline Skrevet 19. juli 2003 #10 Skrevet 19. juli 2003 Er plaga litt innimellom med dette, ja. For min del hjelper det å holde meg unna saker og ting som jeg merker jeg "reagerer" på, eksempelvis appelsinjuice (fryktelig fryktelig sterke saker!!), te og kaffe. Så lenge jeg tenker godt gjennom hva jeg putter i munnen, går det som regel bra. Kristin.
majan Skrevet 20. juli 2003 #12 Skrevet 20. juli 2003 å jeg føler med dere har hatt det i begge svangerskalp og det er helt forferdelig! Jeg prøvde og holde meg unna alt av matvarer som tilsier at man kan få halsbrann, men da jeg prøvdeog spise brødskive uten pålegg og drakk vann og enda fikk halsbrann ga jeg helt opp. Men jeg fikk et råd om og drikke vann med sitron i og det hjalp faktisk meg :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå