Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Når kommer Mac til Bergen? Tenkte at jeg skulle få de til å sende meg noe sminke, men det blir vel dyrt. Noen her som har fått sendt Mac sminke i posten å vet hva de tar i frakt?
Honesty Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg mener at de tar 180-190 kroner, altså en helt horribel pris.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Det synes jeg virkelig er alt for mye å betale for en sending med så små ting som går i en av de nest minste konvoluttene. Venter på at de skal åpne i Bergen, kansje det er mere normal pris der.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Men kansje de selger Mac også i Stavanger? Noen som vet hva det heter i Stavanger?
Cammiebella Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Det sies at MAC kommer til Kløverhuset i Bergen i mai. Kanskje du kan ringe dit og sjekke? I Stavanger har de MAC på Kvadrat.
amyrlinn Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Det sies at MAC kommer til Kløverhuset i Bergen i mai. Kanskje du kan ringe dit og sjekke? I Stavanger har de MAC på Kvadrat. oi er det sant? det hadde vært utrolig bra :D *skal å sjekke ut* :D
Gjest Gjest_silja_* Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Mac kommer i 1.etg på kløverhuset i bergen i mai, ja Stoooore skilt der nå
Gjest ELIN-2009 Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Men kansje de selger Mac også i Stavanger? Noen som vet hva det heter i Stavanger? De selger MAC på Esthetique Kvadrat i Sandnes.
Chihiro Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Hvordan er prisene på Mac i Norge? Har sett på den nye Rose Romance collection, og fikk lyst på øyeskygge, see thru lip colour, gel blush ++ Er det mye billigere å kjøpe på Ebay?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå