Gå til innhold

NYTTIGE ferietips!

Elisabeath

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kom over noen veldig brae side om nyttige ferietips, jeg har samlet sammen de jeg syns var viktigst og de jeg virkelig syns var brae. Hele innlegget jeg har skrevet har jeg lagt ut i bloggen min, å jeg mener virkelig at det kan være lurt å ta en titt her! Noe av det som jeg har skrevet om er: hvordan man pruter, en fin og lett måte å spare massevis av penger, hvordan du skal passe deg for tyver og hva du må være ekstra oppmerksom på. Jeg fikk virkelig lært mye nytt av disse tipsene, spesielt hvordan man kan bli GO til å PRUTE!!

Jeg reiser snart til Santorino og gleder meg virkelig!

Håper flere enn meg får nytte av tipsene jeg har sammlet sammen :)

Ha en fin dag!

Les mer her!

http://bkcphoto.com/wedding_images/wedding_photos_074.jpg

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elfrida

Mye bra tips der.

Jeg er litt uenig med noen av punktene på pruting - greit nok å prøve å finne ut hva lokalbefolkningen betaler, men ikke forvent å klare å komme så langt ned som turist. Da er man garantert å bli skuffet.

Pruting skal være gøy, og forhåpentligvis føre til en handel begge parter kan være fornøyd med. Å få selgeren forbannet og irritabel er ikke hyggelig. Hold tonen vennskapelig, og gjerne humoristisk (Come on! You can give me a better price. - med et smil!)

Og ikke begynn å prute på noe du uansett ikke er interessert i å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...