Gjest NoGo Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 http://www.side2.no/sexogsamliv/article2617394.ece
Gjest - Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 http://www.side2.no/sexogsamliv/article2617394.ece ja
Gjest Katia, 33 Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Ja, det var en bra link. Jeg kan skrive under på at absolutt alt der stemmer for min del hvertfall.
LitaPia Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Mye sannhet i den artikkelen ja. Iallefall for min del.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Det synes jeg var en overflatisk og unysansert artikkel - sånn som slike artikler gjerne er. Grunnen til brudd kan jo være uendelig mange - og langt fler enn den liste på 5 ting. Sånn grunnleggende sett, tror jeg mangel på oppmerksomhet, omtanke, felleskap, kommunikasjon og utvikling kan ligge til grunn for misnøye som kan føre til brudd. Det er nok riktig det som står at menn blir oppriktig overrasket når partneren ønsker et brudd. De burde kankje har merket det? Menn kan kanskje ha en tendens til å undervurdere signaler og ikke ta det på alvor når partneren forteller hva de er misfornøyd med i forholdet. Det er synd for begge parter - men mest synd for mannen som jo da gjerne blir forlatt etter lang tid med prat for døve ører. Min mann tok meg først på alvor da vi fikk hjelp utenfra. Det reddet forholdet vårt og vi har det veldig bra sammen nå - pluss at vi har fått redskaper til å snakke sammen på en måte som vi begge er komfortable med - jeg uttrykker meg langt tydeligere og med færre ord, og han gir meg direkte, istedet for unnvikende, svar tilbake.
Yvaine Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 (endret) Selvsagt kan det være uendelig mange grunner til et brudd - men momentene på den listen trekker vel ikke akkurat opp når en kvinne (eller mann, for den saks skyld - ser for meg at det kan gå begge veier der) gjør opp statusen i forholdet... Edit: Og for å svare på spørsmålet til TS: Ja, er enig i det som står i artikkelen. Endret 5. mai 2009 av Yvaine
Gjest LonelyAngel Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Jeg synes en del av det var sant. Men jeg hadde aldri gått ifra kjæresten bare fordi han hadde hatt det ene punktet. Jeg ville sagt ifra hvis han f.eks var "potetsekken", og fått han til å pynte seg litt igjen. Nummer 4. " Få- setninger mannen" synes jeg ikke var negativt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå