Gå til innhold

Velvære kurv på toalett i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bare en? Sånn på deling?

I grunnen helt smart å dele sånn, bryllup er så dyrt likevel, så det er greit å spare der det går an å spare.

Jeg tenkte en pakke med tannpirkere, men deling er fint.

Sånn for å ha sagt det, så er jeg enig med KateW. Vil folk ha med ekstra bind, sminke, whatever så får de ta med selv.

Skrevet

Dere glemmer tannbørster, tannkrem og tungeskraper. Det hadde vært noe...for folk som ikke tar det med selv. Det trengs virkelig hos noen!

Skrevet
*host* For mitt vedkommende så er det litt mer enn fantasien som setter grenser når det gjelder det der. :sjenert:

Vel, hadde jeg kommet over en dokurv med tannpirker, så hadde jeg neppe gjort noe annet enn å pirke mellom tennene med tannpirkeren. Sånn for å være pirkete.

Skrevet
Bare det? Det er mer enn jeg kan skryte på meg.

Flerbruk av tannpirkere var også litt nytt, men jeg er så glad for å bli invitert i bryllup at jeg i alle fall ikke skal legge noen demper på stemningen ved å være snerpete.

Gjest Gjest
Skrevet

En sånn engangs barberhøvel må det være, sånn at de gjestene som plutselig skulle få lyst til å barbere armhulene/leggene/unevnelige plasser kan gjøre det på dass.

Gjest Grafica
Skrevet

Litt på sidelinjen av fjaset, så tror jeg ikke dokurver er så nytt fenomen egentlig. Jeg husker nemlig at vi hadde noe sånt noe under både min konfirmasjon og konfen til søskenbarnet mitt som er to år eldre. Og det er nå tross alt 7 år siden min konf...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...