Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Kan noen hjelpe meg?

Leter etter et bra mineralpudder (pris ikke noe problem) men som jeg kan kjøpe på parfymeri????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var nettopp på parfymeri og kjøpte Artdeco sitt mineralpudder. Jeg er utrolig fornøyd med det, men jeg har ingen erfaring med noen andre merker heller da... :sjenert:

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet
Jeg var nettopp på parfymeri og kjøpte Artdeco sitt mineralpudder. Jeg er utrolig fornøyd med det, men jeg har ingen erfaring med noen andre merker heller da... :sjenert:

Men er ikke det norsk merke? Jeg bor i utlandet, og må finne et internasjonalt merke...

Skrevet
Men er ikke det norsk merke? Jeg bor i utlandet, og må finne et internasjonalt merke...

Aaaah, okei. Har ikke peiling på om det er norsk eller hva det er.

Dersom du har tilgang til Sephora hadde jeg glatt tatt meg turen dertil. :rødme: Der har de uhorvelig mange type merker. Kanskje du kan få noen anbefalinger?

Skrevet

Artdeco er ikke norskt nei, er et vanlig merke de pleier å ha i parfymerier i norge og utlandet.

Spørs hva hudtype du har, hvis du skal velge mineralmakeup. Artdeco sitt er det skimmer i, og lite passende til fet hud.

Estee lauder sitt mineral pudder er utrolig bra:) elsker det! Dette er mattende og jevner ut huden godt

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg tror ArtDeco er tysk.

Skrevet
Spørs hva hudtype du har, hvis du skal velge mineralmakeup. Artdeco sitt er det skimmer i, og lite passende til fet hud.

Bruker du den løse eller den faste? En av grunnene til at jeg bruker Artdeco sitt er nettopp fordi den gjør huden min matt, og ikke glinsende som Id sitt som jeg pleide og bruke før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...