Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Kan noen hjelpe meg? Leter etter et bra mineralpudder (pris ikke noe problem) men som jeg kan kjøpe på parfymeri????
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg var nettopp på parfymeri og kjøpte Artdeco sitt mineralpudder. Jeg er utrolig fornøyd med det, men jeg har ingen erfaring med noen andre merker heller da...
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Jeg var nettopp på parfymeri og kjøpte Artdeco sitt mineralpudder. Jeg er utrolig fornøyd med det, men jeg har ingen erfaring med noen andre merker heller da... Men er ikke det norsk merke? Jeg bor i utlandet, og må finne et internasjonalt merke...
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Men er ikke det norsk merke? Jeg bor i utlandet, og må finne et internasjonalt merke... Aaaah, okei. Har ikke peiling på om det er norsk eller hva det er. Dersom du har tilgang til Sephora hadde jeg glatt tatt meg turen dertil. :rødme: Der har de uhorvelig mange type merker. Kanskje du kan få noen anbefalinger?
mari4ever Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Men er ikke det norsk merke? Jeg bor i utlandet, og må finne et internasjonalt merke... Artdeco er ikke norskt nei, er et vanlig merke de pleier å ha i parfymerier i norge og utlandet. Spørs hva hudtype du har, hvis du skal velge mineralmakeup. Artdeco sitt er det skimmer i, og lite passende til fet hud. Estee lauder sitt mineral pudder er utrolig bra:) elsker det! Dette er mattende og jevner ut huden godt
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Jeg bruker ID mineralsminke, Bare Minerals heter det. Det selges i utlandet. http://www.bareminerals.com/ Er utrolig fornøyd med det.
lenema Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Spørs hva hudtype du har, hvis du skal velge mineralmakeup. Artdeco sitt er det skimmer i, og lite passende til fet hud. Bruker du den løse eller den faste? En av grunnene til at jeg bruker Artdeco sitt er nettopp fordi den gjør huden min matt, og ikke glinsende som Id sitt som jeg pleide og bruke før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå