Gjest pregallo Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hei! Jeg sluttet på pillen i september 08 og fikk normal mens de neste 2 månedene, men nå er det ca. 120 dager siden forrige mens. Har testet mange ganger og får like negativt hver gang. Nå har jeg konstant voksesmerter i lårene (litt som menssmerter) og er i generelt dårlig form. Men har ingen andre normale graviditetstegn. Jeg har lagt på meg litt, men det kan jo selvfølgelig være inntaket! Har endel vondt nederst i magen når jeg nyser og reiser meg fort opp osv. Har bestilt time hos GU så får vel bare vente. Er det flere som har opplevd noe lignende? Takknemlig for svar!
NemoLinn Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har ikke opplevd noe lignende som du beskriver selv, men ut i fra at testene dine kommer negativ tilbake, og det er gått så lenge fra sist syklus,, så synes jeg det virker lite sannsynlig at du er gravid. Voskesmerter i lårene er vel ikke et symptom på graviditet.
Gjest pregallo Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 ja, dar var jeg altså gravid!! Hadde jeg aldri trodd, men da går det faktisk an at testene ikke slår ut!
Norbertine Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Gratulerer så mye! Har hørt om dette før, men det er vel rimelig sjeldent ja. Er du 120 dager på vei?
Gjest pregallo Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Gratulerer så mye! Har hørt om dette før, men det er vel rimelig sjeldent ja. Er du 120 dager på vei? Takk for det gåsemor! Nei, var nok bare 6 uker! Det er jo veldig tidlig å si noe så må nok tilbake for å sjekke om det er noe liv.
Saeria Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Gratulerer! Den nærmer seg med stormskritt, tiden hvor hjertet begynner å slå, så forhåpentligvis får du tidlig UL. Jeg fikk også det, grunnet uregelmessig syklus. Selv fikk jeg ikke noen symptomer på graviditet før rundt fullgått uke 6 eller 7. Da i form av kvalme, som varte en ukes tid. Har ellers hatt et relativt symptomfritt svangerskap. Er nå i uke 28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå