Gjest Catwoman Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Blir det mer nupper på klærne om man bruker mye klesrulle, sånn med teip på eller er den med på å fjerne nupper?
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Nei, enig i det. Nupper er små "floker" i stoffet, og de lar seg sjelden fjerne med teip. Du trenger en god, gammeldags nuppefjerner, som denne: http://www.elgiganten.no/PartDetail.aspx?q...505555;c:101123 Teiprullene er derimot supre til lo, løse tråder, hundehår, smuler og andre ting som sitter løst på (men som tar en evighet å fjerne for hånd).
Gjest Catwoman Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Har en katt som røyter voldsomt - så klesrulle er uunværlig egentlig. Men jeg har vært litt redd for å bruke den på klær som er potensielle nuppeklær - fordi jeg er litt redd den rulla skal lage nupper.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Har en katt som røyter voldsomt - så klesrulle er uunværlig egentlig. Men jeg har vært litt redd for å bruke den på klær som er potensielle nuppeklær - fordi jeg er litt redd den rulla skal lage nupper. Tror klærne skal være vanvittig syntetiske (og du skal rulle ganske iherdig) for å skape slik statisk elektrisitet som lager nupper. Du kan selvfølgelig være obs om du merker et plagg reagerer "elektrisk" når du ruller over, men jeg tror generelt du trygt kan "rulle i vei"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå